Біль над лобком

Біль над лобком є найчастішою причиною звернень до наших урологів і гінекологів Bodro Clinic

Біль – найчастіше сигналізує про запалення

Як ми допомагаємо жінкам з болем над лобком

В першу чергу ми виявляємо причину болю. Найчастіше вона пов’язана з статевими органами чи запаленням сечо видільної системи. Одразу на місці ми маємо все обладнання( УЗД апарати, гнучкий цистоскоп, гістероскоп, лапароскоп, кольпоскоп і власну лабораторію) для того щоб під час консультації одразу поставити діагноз. У нас є усі можливі методи лікування болю над лобком, які ми зможемо вам запропонувати після поставленого діагнозу. Які саме методи ми застосовуємо для боротьби з запаленням і болем?

• Медикаментозне лікування( ефективні ліки, які спрямовані точно в ціль, після того, як поставимо правильний діагноз)
  • Сучасні фіз процедури
  • Маніпуляції( урологічні чи гінекологічні) в залежночті від проблеми
  • Якщо потрібно, то і операції. Адже у нас є сучасні операційні технології

Чим ми відрізняємось від других клінік

В першу чергу ми відрізняємось бажанням допомогти, і це не пусті слова. Саме тому ми створили центр діагностики болю, де поставили собі завдання не просто робити обстеження, а шукати справжню причину болю. Для цього у нас є 6 лікарів МРТ, 13 вузьких спеціалістів, які самі проводять своїм пацієнтам УЗД під час консультації. Сучасне ендоскопічне обладнання для обстеження порожнини матки, сечового міхура. Власна лабораторія. Біль над лобком, це один з вузьких запитів, з якими приходять жінки до наших вузьких спеціалістів.

До нас звертається в середньому 897 пацієнтів щороку з болем над лобком

Ми не будемо розповідати вам, які ми круті, і що ми самі кращі. Ви зможете все зрозуміти тоді, коли до нас звернетесь.

Як записатись до лікаря і до кого саме

Якщо ви розумієте, що біль пов’язаний із сечопуском, то вам потрібно записатись на комплексний огляд уролога, під час якого він сам зробить усі потрібні дообстеження. Просто скажіть під час запису: “комплексний огляд уролога”.

Якщо ви розумієте, що біль пов’язаний із місячними чи виділеннями з піхви до записуйтесь на комплексний огляд гінеколога.

Записатись пожна одразу на сайті натиснувши на слухавку зверху( через кол центр), або залишивши запит на сайті, де наш працівник вам перетелефонує і узгодить усі деталі

А тепер трошки про саму проблему

• Характер болю. Найважливіша характеристика:
    • Тупий, ниючий, тягнучий біль низом живота чи над лобком, який поширюється в інші органи (пахову ділянку, бік, яєчка) – причина частіше всього в хронічному простатиті (чоловіки) чи хронічному циститі (жінки). Рідше – камінь нижньої третини сечоводу чи сечового міхура, захворювання кишечника, поперековий остеохондроз, онкологічні захворювання органів черевної порожнини та малого тазу.
    • Гострий сильний різкий раптовий біль в ділянці лобка чи внизу живота.
      Біль короткочасний та періодичний — кишкова коліка.
      Біль постійний — «гострий живіт» — гостра хірургічна патологія, яка потребує негайної госпіталізації в стаціонар.
      Якщо болю передувала травма – імовірність розриву сечового міхура. Рідше причиною даного болю може бути гострий простатит (чоловіки) чи гострий аднексит (жінки), вклинення каменя нижньої третини сечовода чи шийки сечового міхура.
  • Тривалість болю. Якщо біль короткочасний – то це, імовірно, кишкова коліка; два-три дні або тиждень – запалення чи камінь. Для онкозахворювань характерний постійний, тривалий біль, що триває місяцями.
  • Супутні ознаки. Якщо біль виникає після сечопуску, статевого акту чи дефекації – це характерна ознака простатиту (чоловіки) чи циститу (жінки).

БІЛЬ НАД ЛОБКОМ

Більшість людей мочиться коло 4-6 разів на день, переважно вдень. Зазвичай у дорослих виділяється від 700 мл до 3 літрів сечі за добу.

Надмірний сечопуск може пояснюватись:

• Збільшеним об’ємом сечі (поліурія)
  • Нормальним об’ємом з частими позивами до сечопуску
  • І тим, і іншим.

Частий сечопуск може супроводжуватись відчуттям гострої потреби помочитись (невідкладний позив до сечовипускання). Багато людей починають помічати поліурію у зв’язку з тим, що починають вставати в туалет вночі (ніктурія).

Найбільш розповсюдженими причинами почащеного сечопуску є:

• Інфекції сечового міхура (у жінок і дітей)
  • Нетримання сечі
  • Доброякісна гіперплазія передміхурової залози

Найбільш розповсюдженими причинами поліурії є:

Діагностика

• Консультація сімейного лікаря:

Лікар буде запитувати про наступні речі:

• Кількість випитої рідини та кількість виділеної сечі
    • Скільки часу тривають симптоми?
    • Чи є інші порушення сечопуску?
    • Чи приймаєте ви сечогінні препарати та чи п’єте напої з високим вмістом кофеїну?
  • Загальний аналіз крові, загальний аналіз сечі, посів сечі.
  • Добовий діурез (збір сечі за добу)
  • Рівні електролітів і осмолярність крові/сечі.
  • Глюкоза в крові.
  • Консультація уролога, ендокринолога, гінеколога.
  • УЗД органів черевної порожнини та тазових органів.