Дерматологія

Дерматологія у Bodro clinic

Дерматологи Bodro clinic надають комплексну допомогу людям, які шукають відповіді про стан та захворювання своєї шкіри, слизових оболонок, волосся та нігтів. Шкірні фахівці Bodro clinic (дерматологи) діагностують та лікують за допомогою дерматоскопії. Вони тісно співпрацюють з різними спеціалістами і підрозділами, щоб зрозуміти та вирішити ваші дерматологічні потреби та дати вам правильні відповіді з першого разу.

Дерматологи Bodro clinic мають досвід генетики, імунології, діагностики меланоми, захворювань ротової порожнини, дитячої патології, фармакології, сімейної медицини та хірургії. Вони також виконують мікрохірургію, зокрема видалення бородавок, поліпів, невусів, косметичну хірургію та інші дерматологічні хірургічні процедури.

Шафранюк Інна Геогргіївна
Шафранюк Інна Георгіївна

Дерматолог

Шопук Світлана Василівна

Лікар дерматолог-косметолог

Послуги

• консультація дерматолога;
      • консультація трихолога;
      • трихоскопія;
      • дерматоскопія;
      • лазерне видалення бородавок;
      • лазерне видалення папілом;
      • видалення невусів і родимок лазером.

Робота в команді

Багато шкірних проблем пов’язані з іншими медичними станами, такими як рак і целіакія. Тож фахівці зі шкірних захворювань Bodro clinic працюють з багатьма фахівцями онкологами, хірургами, ендокринологами, неврологами, пластичними та реконструктивними хірургами та іншими), щоб забезпечити необхідний догляд за усім тілом.

Спеціалісти зі шкіри та дерматопатології Bodro clinic також пропонують додаткові аксесуари чи речі, які можуть доповнити лікування, які ви отримаєте в клініці.

Дерматологія у Bodro clinic

Досвід

Дерматологи Bodro clinic проводять дерматоскопію та інші процедури у діагностиці та лікуванні шкіри, слизових оболонок, волосся та нігтів.

Щороку понад 5 000 людей звертаються за допомогою в Bodro clinic щодо стану шкіри та проходять достатньо велику кількість хірургічних процедур.

Тісно пов’язані з комплексним онкологічним центром

Ви отримаєте користь від того, як наші дерматологи будуть підключені до експертизи і виявлення ракових захворювань шкіри. Наші дерматологи вдало виявляють такі стани, і комплексно підходять до їхнього лікування.

Телефонуйте нам