Лікування трофічних язв на ногах

Види та причини виникнення трофічних виразок нижніх кінцівок

Причинами виникнення виразок (язв) на нижніх кінцівках в першу чергу є порушення обміну речовин. А саме:

• Порушення кровообігу (зниження наповнення артерій ніг кров’ю)
  • Порушення відходження крові від ніг (варикоз на ногах, тромбоз вен на ногах, серцева недостатність, надлишкова вага, введення наркотиків у вени ніг)
  • Порушення відходження лімфи від ніг (лімфостаз)
  • Порушення нервової трофіки (цукровий діабет, надмірне вживання алкоголю)
  • Променева терапія після онкологічних захворювань

Крижановський Сергій Анатолійович - Бодро Клінік
Крижановський Сергій Анатолійович

Лікар-хірург

Ваш телефон *

Діагностика трофічних виразок на ногах

Спеціалісти клініки з трофічних виразки та загоєння ран в центрі судинної патології в Bodro clinic, що знаходиться у Нововолинську Волинської області діагностують та лікують людей з хронічними ранами (виразками), спричиненими поганим кровообігом, діабетом та іншими причинами.

Вам зможуть допомогти лікарі, які спеціалізуються на судинній хірургії, внутрішніх хворобах, фізіотерапії та реабілітації та дерматології. У команду з догляду можуть також входити медсестри, які мають досвід догляду за судинними виразками та ранами.

Після ретельної діагностики, і виявлення справжньої причини виникнення виразок команда, що допомагатиме вам працюватиме з вами, щоб розробити план лікування з урахуванням ваших потреб та цілей. Ваш план може включати профілактичну допомогу, маніпуляції, фізіопроцедури, навчання та подальші консультації.

В Bodro clinic є повний спектр діагностики для виявлення причини хронічних язв на ногах. Потребу в тому чи іншому діагностичному методі визначатиме ваш лікар, найчастіше це судинний хірург.

Лікування трофічних виразок на ногах

Лікування трофічних виразок вимагає чіткого розуміння причини виникнення, ну і звичайно терпіння пацієнта і його родичів. Адже трофічні виразки можуть лікуватися як досить швидко, так і дуже повільно, і потребувати догляду в домашніх умовах.

Доступний широкий спектр інноваційних та сучасних варіантів лікування, включаючи:

• Терапія для поліпшення кровообігу
  • Терапія для зменшення набряку
  • Очищення рани
  • Клітинні або тканинні продукти, що допомагають заживлювати рани
  • Специфічні замінники засобів для лікування ран.
Лікування трофічних язв на ногах

Сучасне лікування трофічних виразок (язв) на ногах в Bodro clinic

У вас є декілька варіантів допомоги в Bodro clinic при вашій проблемі:

• Тільки консультація судинного хірурга. Ваш лікар, що надає первинну медичну допомогу, може направити вас на консультацію до судинного хірурга. Наш лікар працює з вами, проводить діагностику при необхідності і розробляє план лікування. Потім ваше лікування продовжується вдома під наглядом вашого сімейного лікаря, чи з супроводом нашого лікаря он-лайн.
  • Консультації та реалізація індивідуального плану лікування. Ви можете приїхати у клініку для консультацій та проведення програми лікування. Тобто ми розпочнемо процедури, медикаментозне лікування, і інші дії прямо тут в Bodro clinic. Це дозволить контролювати нам ефект від лікування, яке призначив лікар. Відповідно ми розумітимемо на скільки кожна процедура є ефективною.
  • Консультація та стаціонарне лікування. Після обстеження наша команда спеціалістів в центрі може порекомендувати вам залишатися в Нововолинську Волинської області на тривалий термін лікування в клініці. Протягом цього часу вам можуть провести одну або дві процедури кожного дня. Це може включати процедури, маніпуляції, введення препаратів, робота дієтолога і тренера.

Персонал клініки може допомогти вам знайти помешкання в місті, або запропонує перебування в клініці.

Чи можливо вилікувати трофічну виразку на нозі в домашніх умовах чи медикаментами?

Так, звичайно це можливо.

Часто трофічні виразки лікуються спокоєм, обмеженням ходьби і простими діями, які можна зробити вдома.

Але для того, щоб розуміти чи це буде ефективно, і які рекомендації додому вам дати, лікар має детально вас оглянути і зрозуміти ваш загальний стан.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург