Лікування пахової грижі

Пахова грижа, що це таке? Чим вона небезпечна?

Лікування пахової грижі – це звичайна хірургічна процедура.

Пахова грижа виникає, коли тканина, така як частина кишечника, виступає через слабке місце в м’язах живота і створює мішок. Отримана опуклість може бути болючою, особливо коли ви кашляєте, перегинаєтесь або піднімаєте важкі предмети.

Пахова грижа не обов’язково небезпечна. Однак воно не виліковується самостійно і може призвести до небезпечних для життя ускладнень. Ваш лікар, швидше за все, порекомендує хірургічне втручання, щоб вилікувати пахову грижу, яка болить або збільшується.

Крижановський Сергій Анатолійович - Бодро Клінік
Крижановський Сергій Анатолійович

Лікар-хірург

Мурдза Тарас Тарасович

Хірург дитячий

Ваш телефон *

Симптоми грижі пахової

Ознаки та симптоми пахвинної грижі включають:

• Випинання в області лобкової кістки, яка стає більш видною, коли ви стоїте, особливо якщо кашляєте або напружуєтеся
  • Відчуття печіння або ниючий біль
  • Біль або дискомфорт у паху, особливо при перегинанні, кашлі або підйомі
  • Сильне або тягнуче відчуття болю в паху
  • Слабкість або тиск у паху
  • Іноді біль, і набряк навколо яєчок, коли виступаючий кишечник опускається в мошонку

Ознаки та симптоми у дітей

Пахові грижі у новонароджених та дітей є наслідком слабкості черевної стінки, яка присутня при народженні (вони є вродженими). Іноді грижа буде помітна лише тоді, коли немовля плаче, кашляє або напружується під час дефекації. Він або вона можуть бути дратівливими і мати апетит менше, ніж зазвичай.

У старшої дитини грижа, швидше за все, буде більш очевидною, коли дитина кашляє, напружується під час дефекації або стоїть протягом тривалого періоду.

Пахова грижа у чоловіків

У чоловіків слабке місце зазвичай виникає в паховому каналі, куди сперматозоїд потрапляє в мошонку.

Також часто виникають у чоловіків після фізичних навантажень, або при проявах гіперплазії простати, адже вона змушує чоловіка тужитись.

Лікування пахової грижі

Пахова грижа у жінок

У жінок паховий канал містить зв’язку, яка допомагає утримувати матку на місці, а грижі іноді виникають там, де сполучна тканина матки приєднується до тканини, що оточує лобкову кістку. Пахові грижі у жінок бувають не частими. Частіше у жінок проявляються стегнові грижі.

Ознаки ускладнень

Якщо ви не в змозі запхнути грижу, вміст грижі може опинитися в пастці в черевній стінці. Грижа може защемитися, що відключає приплив крові до тканини, що потрапила в пастку. Защемлена грижа може бути небезпечною для життя, якщо її не лікувати.

Ознаками та симптомами ущемленої грижі є:

• Нудота, блювота або те і інше
  • Лихоманка (підвищена температура)
  • Раптовий біль, який швидко посилюється
  • Напружена грижа, яка стає червоною, фіолетовою або темною
  • Відсутність вурчання кишечника і відходження газів.

Коли звернутися до лікаря

Негайно зверніться за медичною допомогою, якщо випинання грижі стає червоною, фіолетовою або темною або ви помітили будь-які інші ознаки або симптоми защемленої грижі.

Зверніться до лікаря, якщо у вас є болюча або помітна опуклість у паху з обох боків лобкової кістки.

Випинання, ймовірно, будуть помітнішими, коли ви стоїте, і зазвичай це відчуваєте, якщо покласти руку прямо над ураженою ділянкою.

Класифікація пахових гриж

Пахові грижі поділяються на ускладнені і неускладнені. Основним ускладненням пахових гриж є защемлення. Воно дуже небезпечне, адже під час защемлення може затиснутись кишка, яка під защемленням омертвіє і призведе до непрохідності і інтоксикації організму. Це може бути смертельним.

Неускладнені грижі поділяються на вправимі і невправимі. Також є такий вид грижі як ковзна грижа (вмістом якої може бути стінка сечового міхура).

Також грижі поділяються на прямі і косі. Весь цей поділ дозволяє лікарю зрозуміти і здійснити правильне лікування.

Фактори ризику

До факторів, що сприяють розвитку пахової грижі, належать:

• Бути чоловіком. У чоловіків у вісім разів частіше розвивається пахова грижа, ніж у жінок.
  • Бути старшим. М’язи слабшають у віці.
  • Історія сім’ї. У вас є близький родич, наприклад, батько чи брат та сестра, який має грижу.
  • Хронічний кашель, наприклад, від куріння.
  • Хронічний запор. Запор викликає напруження під час дефекації.
  • Вагітність. Вагітність може послабити м’язи живота і викликати підвищення тиску всередині живота.
  • Передчасні пологи та низька вага при народженні.
  • Попередня пахова грижа або відновлення грижі. Навіть якщо ваша попередня грижа мала місце в дитинстві, ви ризикуєте мати ще одну пахову грижу.

Профілактика виникнення пахової грижі

Ви не можете запобігти вродженому дефекту, який робить вас сприйнятливим до пахової грижі.

Однак можна зменшити навантаження на черевні м’язи та тканини. Наприклад:

• Підтримуйте здорову вагу. Порадьтеся з лікарем про найкращий план вправ та дієти для вас. Записатись до дієтолога найпростіше тут
  • Вживайте продукти з високим вмістом клітковини. Фрукти, овочі та цільнозернові крупи містять клітковину, яка може допомогти запобігти запору та перенапруженню.
  • Піднімайте важкі предмети обережно або уникайте важких підйомів. Якщо вам потрібно підняти щось важке, завжди згинайте з колін – не талію.
  • Перестати палити. Крім своєї ролі при багатьох серйозних захворюваннях, куріння часто викликає хронічний кашель, який може призвести до або посилити пахову грижу.

Пахова грижа лікування в сучасній клініці Bodro clinic

Чи можливе лікування пахової грижі без операції?

Якщо грижа невелика і вас не турбує, ваш лікар може порекомендувати нагляд. Іноді носіння підтримуючої форми може допомогти зняти симптоми, але спочатку проконсультуйтеся з лікарем, оскільки важливо, щоб білизна прилягала правильно. У дітей лікар може спробувати застосувати ручний тиск, щоб зменшити опуклість, перш ніж розглянути операцію.

Операція по видаленню пахової грижі

Збільшена або болюча грижа зазвичай вимагає операції, щоб зняти дискомфорт і запобігти серйозним ускладненням.

Існує два загальних типи операцій – відкрита пластика грижі та лапароскопічне відновлення.

У цій процедурі, яку можна зробити за допомогою місцевої анестезії та седації або загальної анестезії, хірург робить розріз у паху і штовхає виступаючу тканину назад у ваш живіт. Потім хірург зашиває ослаблену область, часто зміцнюючи її синтетичною сіткою (герніопластика). Потім отвір закривають швами, скобами або хірургічним клеєм.

Після операції вам буде запропоновано рухатися, але це може пройти за кілька тижнів, перш ніж ви зможете відновити звичайну діяльність.

Лапароскопія

У цій малоінвазивній процедурі, яка потребує загального наркозу, хірург оперує через кілька невеликих розрізів у вашому животі. Газ використовується для надуття живота, щоб внутрішні органи легше бачити.

Невелика трубка, оснащена крихітною камерою (лапароскоп), вставляється в один розріз. Керуючись камерою, хірург вставляє крихітні інструменти через інші розрізи, щоб відновити стінку живота за допомогою синтетичної сітки.

Люди, які мають лапароскопічне відновлення, можуть мати менший дискомфорт та рубці після операції та швидше повернутися до нормальної діяльності. Однак рецидив грижі може бути швидше при лапароскопічному відновленні, ніж при відкритій операції. Наявність хірурга, який має великий досвід лапароскопічної процедури, може знизити цей ризик, але таких хірургів дуже мало.

Переваги і ціна лікування у нас

Саме тому що відкрита герніопластика більш ефективніша, то в Bodro clinic ми надаємо перевагу саме ним, перевіреним і надійним методикам, які дають високу результативність.

Застосовуючи сучасне обладнання в сумі з хорошою командою хірургів ми отримуємо хороший результат.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург