Видалення ерозії шийки матки

Ерозія шийки матки та видалення ерозії шийки матки

Ерозія шийки матки або ектопія шийки матки – це коли залозисті клітини, які знаходяться у внутрішній частини цервікального каналу поширюються на зовнішню поверхню шийки матки. Зовнішня частина шийки матки зазвичай має тверді клітини (епітеліальні клітини).

Там, де зустрічаються два типи клітин, називається зоною трансформації. Шийка матки – це місце де ваша матка з’єднується з вашою піхвою.

Цей стан іноді називають ерозією шийки матки. Ця назва не тільки лякає, але й вводить в оману.

Ви можете бути впевнені, що шийка матки насправді не розмивається.

Селедець Лариса Степанівна Лікар акушер-гінеколог
Селедець Лариса Степанівна

Лікар акушер-гінеколог

Кушнір Святослав Володимирович

Гінеколог

Ваш телефон *

Ерозія шийки матки причини та симптоми

Шийний ектропіон (ерозія) досить поширений серед жінок дітородного віку. Він не є раком і не впливає на фертильність. Насправді це не хвороба. Незважаючи на це, це може викликати проблеми у деяких жінок.

Читайте далі, щоб дізнатися більше про цей стан, як поставлений діагноз і чому він не завжди потребує лікування.

Які симптоми при ерозії шийки матки

Якщо ви схожі на більшість жінок із шийним ектропіоном, у вас взагалі не буде ніяких симптомів. Як не дивно, ви можете не знати, що у вас є, поки ви не відвідаєте свого гінеколога і не пройдете гінекологічний огляд.

Якщо у вас є симптоми, вони, ймовірно, включають:

• легкі слизові виділення
  • кров’янисті виділення між місячними
  • біль і кровотеча під час статевого акту або після нього

Біль і кровотеча також можуть виникати під час огляду гінеколога або після нього.

Що викликає розвиток цього стану?

Визначити причину ектропіону (ерозії) шийки матки не завжди можливо.

Деякі жінки навіть народжуються з цим. Це також може бути пов’язано з гормональними коливаннями. Ось чому це часто зустрічається у жінок репродуктивного віку. Сюди входять підлітки, вагітні жінки та жінки, які використовують протизаплідні таблетки або пластирі, що містять естроген.

Якщо під час приймання контрацептивів, що містять естроген, у вас розвивається шийний ектропіон, і симптоми є проблемою, попросіть лікаря, чи потрібно змінити методи контрацепції.

Шийний ектропіон зустрічається рідко у жінок в постменопаузі.

Не існує зв’язку між ектопією шийки матки та розвитком раку шийки матки та інших видів раку. Невідомо, щоб це призводило до серйозних ускладнень або інших захворювань.

Видалення ерозії шийки матки

Чи потрібна операція при ерозії шийки матки

Якщо ваші симптоми не турбують вас, можливо, не буде жодних причин для лікування шийного ектропіона.

Більшість жінок відчувають лише деякі проблеми. Ерозія шийки матки може пройти самостійно.

Якщо у вас є постійні тривожні симптоми – такі як виділення слизу, кровотеча або біль під час або після сексу – поговоріть з лікарем про варіанти лікування.

Кваліфікований підхід до лікування сучасними методами - радіохвильова коагуляція ерозії шийки матки

Видалення ерозії шийки матки

Основне лікування – це припікання ділянки, що може допомогти запобігти аномальні виділення та кровотечі. Це можна досягти за допомогою тепла (радіохвильове видалення), холоду (кріодеструкція) або нітрату срібла.
Кожну з цих процедур можна виконати під місцевим наркозом у кабінеті лікаря за лічені хвилини.

Ви зможете піти, як тільки це закінчиться. Ви можете відновити більшість своїх звичайних занять відразу. У вас може виникнути легкий дискомфорт, подібний до періоду від декількох годин до кількох днів. Ви також можете мати кілька днів слизові виділення або кров’янисті виділення протягом кількох тижнів.

Після процедури вашій шийці матки знадобиться час для загоєння. Вам порадять уникати статевих контактів. Не слід використовувати тампони близько чотирьох тижнів. Це також допоможе запобігти зараженню.

Наш лікар у Bodro clinic надасть інструкції після догляду та призначить подальший огляд.

Тим часом повідомте лікаря, якщо у вас є:

• виділення, що неприємно пахнуть
  • кровотеча
  • місячні, які тривають довше, ніж очікувалося

Це може вказувати на інфекцію чи іншу серйозну проблему, яка потребує лікування.

Припікання зазвичай усуває ці симптоми. Якщо симптоми вщухнуть, лікування буде визнано успішним. Цілком можливо, що симптоми повернуться, але лікування можна повторити.

Як проходить лікування ерозії шийки матки в Bodro Clinic і ціна

Лікування проходить під час прийому лікаря гінеколога, після відповідної підготовки та згоди пацієнтки.

Ми проводимо процедуру сучасним апаратом для ультразвукової радіохвильової коагуляції, що допомагає зменшити період заживлення шийки матки, і дає мінімум неприємних відчуттів для жінки.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург