Аденома простати

Безкровне лікування аденоми простати в Bodro clinic у Нововолинську.

Доброякісна гіперплазія передміхурової залози (ДГПЖ)

Це доброякісна пухлина, яка розвивається з залозистого епітелію. Збільшена передміхурова залоза може викликати порушення сечовипуску. Це  може спричинити проблеми з сечовим міхуром, запалення сечовивідних шляхів або нирок.

Войцешин Володимир Васильович

Уролог

Мостовий Сергій Володимирович

Уролог, дитячий уролог, сексопатолог

Симптоми

Виразність симптомів у людей зі збільшеною передміхуровою залозою посилюються з часом.

Загальні ознаки та симптоми ДГПЗ(дифузної гіперплазії передміхурової залози) включають:

• Часті позови до сечовипускання
  • Збільшення частоти сечовипускання вночі (ніктурія)
  • Утруднене сечовипускання
  • Слабкий потік сечі або потік, який зупиняється і починається
  • Підтікання сечі в кінці сечовипускання (дриблінг)
  • Неможливість повністю спорожнити сечовий міхур
  • Рідшими симптомами можуть бути:
  • Інфекції сечовивідних шляхів
  • Неможливість сечовипускання
  • Кров у сечі

Розмір простати не обов’язково визначає ступінь вираженості ваших проявів. Деякі чоловіки із незначним збільшенням простати можуть мати ярко вираженні симптоми, тоді як чоловіки із значно збільшеною простатою можуть мати незначні прояви.

АДЕНОМА ПРОСТАТИ

Інші причини, схожі на аденому простати

Хвороби, які можуть призвести до симптомів, подібних до тих, що виникають при збільшенні простати, включають:

• Інфекції сечовивідних шляхів
  • Запалення простати (простатит)
  • Звуження уретри (стриктура уретри)
  • Рубці шийки сечового міхура в результаті попередньої операції
  • Камені в сечовому міхурі або нирках
  • Проблеми з нервами, які контролюють сечовий міхур
  • Рак передміхурової залози або сечового міхура

Коли звернутися до лікаря

Якщо у вас проблеми з сечовипусканням, обговоріть їх з лікарем. Навіть якщо симптоми сечовипускання вас не обтяжують, важливо визначити причини таких проявів  та прийняти міри для їх усунення. Якщо не лікуватися, проблеми з сечовипусканням можуть призвести до обструкції сечовивідних шляхів.

Причини

Причини ДГПЗ на сьогоднішній день до кінця не з’ясовані. Однак це може бути пов’язано зі зміною балансу статевих гормонів.

Що буде, якщо не лікувати аденому простати (гіперплазію простати)?

• Раптова неможливість сечовипускання (затримка сечі). Це призведе до внутрішнього отруєння організму власною сечею.
  • Інфекції сечовивідних шляхів. Неможливість повністю спорожнити сечовий міхур може збільшити ризик інфікування у ваших сечовивідних шляхах.
  • Камені в сечовому міхурі. Камяні утворення, як правило, викликані нездатністю повністю спорожнити сечовий міхур. Камені в сечовому міхурі можуть викликати інфікування, подразнення сечового міхура, кров у сечі та перешкоджання потоку сечі.
  • Порушення тонусу сечового міхура. Сечовий міхур, який не спорожнився повністю, з часом може розтягуватися і слабшати. Як результат, м’язова стінка сечового міхура більше не стискається належним чином, що ускладнює повне спорожнення сечового міхура.
  • Ураження нирок. Як правило виникає при внутрішньоміхуровому росту простати, коли збільшена простата здавлює сечоводи і виникає порушення відтоку сечі з нирок до сечового міхура, що може привести до розвитку запальних захворювань нирок та  ниркової недостатності.

Як ми у Bodro проводимо Діагностику гіперплазії простати?

Спочатку ми уважно вивчаємо скарги пацієнта. Для цього використовуємо світовий стандарт – I-PSS.

Обов’язково виконуємо:

• Пальцеве ректальне дослідження. Для визначення щільності і розмірів
  • Аналіз сечі. Допомагає нам запідозрити інфекцію і можливі клітини крові в сечі
  • Аналіз крові. Результати допомагають виявити проблеми з нирками.
  • Аналіз крові на простатоспецифічний антиген (PSA). PSA – це речовина, що виробляється у вашій простаті. Визначення її дозволяє не пропустити можливий рак простати чи запалення
  • Тест на залишковий об’єм сечі. За допомогою УЗД ми виявляємо чи не заважає розмір простати спорожненню сечового міхура
  • Трансректальне УЗД. Уролог сам проводить обстеження, уважно дивиться на структуру простати,  визначає її розміри, що дозволяє визначити необхідність оперативного втручання.
  • Біопсія простати.  Дане дослідження ми використовумо при підозрі на рак передміхурової залози.
  • Лечение бородавокЦистоскопія. Ми проводимо її тоді, коли потрібно побачити внутрішню стінку сечового міхура, і визначитись з деталями лікування. Ми використовуємо надтонкий гнучкий цистоскоп, що дозволяє обстежити пацієнта без наркозу та вираженого болю.

Як ми проводимо лікування

Вибір методу лікування залежить від кількох факторів, серед яких:

• Розмір простати
  • Вік
  • Ваше загальне здоров’я
  • Якість життя (дискомфорт, який спричиняє вам це захворювання)
  • Чи викликає ваша аденома загрозу для здоров’я

Як ми лікуємо медикаментозно?

• Альфа-блокатори. Ці ліки знижують тонус м’язів шийки сечового міхура та простати, полегшуючи сечовипускання.
  • Інгібітори 5-альфа-редуктази.  Зменшують розміри простати запобігаючи гормональним змінам, що викликають ріст простати.
  • Комбінована медикаментозна терапія.  Одночасне приймання альфа-блокаторів та інгібіторів 5-альфа-редуктази, якщо один із препаратів самостійно є неефективним.
  • Фітопрепарати

Коли ми оперуємо?

Якщо медикаментозні методи лікування не приносять результат, а оперативне втручання принесе шанс на краще життя, тоді ми пропонуємо операцію

Чому ми використовуємо безкровну біполярну резекцію простати у BODRO CLINIC?

Трансуретральна резекція простати( ТУР простати) на даний час є найдоступнішим методом лікуванням в Україні. Є два типи резекцій простати( монополярна і біполярна). У більшості лікарень використовується монополярна резекція простати, адже вона передбачає застосування більш дешевого обладнання і розхідників. Але є певні ризики при цьому. Зокрема більша травма, кровотечі і довше загоєння. Також довша тривалість операції. В BODRO CLINIC ми застосовуємо більш сучасну біполярну резекцію простати. Це дозволяє оперувати практично безкровно. Менша травма тканин спонукає до швидшого загоєння тканин та практично через день бути вдома.

Також ми використовуємо електровапоризацію передміхурової залози. Це дозволяє повністю позбутись аденоми та зменшити ризик виникнення рецидиву хвороби.

Як проходить процес лікування гіперплазії простати у Bodro clinic?

В першу чергу ви зустрінетесь з нашим урологом під час консультації, де він поспілкується з вами, визначиться з вашим станом та методом лікування. Якщо все ж вам буде потрібна операція, то наші урологи на консіліумі обговорять та приймуть методику відповідно до Вашого діагнозу. Після чого наш координатор по операціях допоможе вам пройти попередні обстеження, і підготуватись до операції.

Вам буде проведена спинномозкова анестезія, яке дозволить вам бути в повній свідомості. Під час операції ви не будете відчувати біль.

Після операції вам поставлять спеціальний катетер, який дозволить лікарю контролювати ваш післяопераційний стан.

Ви переночуєте у нас в клініці, де ви будете під наглядом компетентного персоналу. Вам не треба буже ні за що переживати та турбуватись, адже все, що потрібно для вашого комфортного перебування у нас передбачено. Якщо наші урологи побачать, що вас можна буде відпустити додому на наступний день, то вони вас з радістю відпустять до ваших рідних.

Підготовка до зустрічі

• Складіть список своїх симптомів, включаючи будь-які, які можуть здатися не пов’язаними з причиною, з якої ви запланували зустріч.
  • Слідкуйте за тим як часто  при сечовипусканні ви відчуваєте повне спорожнення сечового міхура, і скільки рідини ви п’єте.
  • Складіть список вашої ключової медичної інформації, включаючи інші умови, які у вас можуть виникнути.
  • Складіть список усіх ліків, вітамінів або добавок, які ви зараз приймаєте.
  • Запишіть питання до лікаря.
  • Можливо, збільшена простата чи щось інше викликає мої симптоми?
  • Які обстеження мені потрібні, і як зрозуміти, що у мене аденома простати?
  • Чи є ефективні таблетки для лікування аденоми простати?
  • Чи є обмеження щодо сексуальної активності?
  • Коли потрібно оперувати аденому простати
  • Чого очікувати від лікаря?
  • Ваш лікар, швидше за все, задасть вам ряд питань. Готовність відповісти на них полегшить роботу лікаря. Вас можуть запитати:
  • Коли ви вперше почали відчувати проблеми з сечовипусканням? Вони були безперервними чи випадковими? Вони поступово погіршувались з часом, або вони наступили раптово?
  • Як часто ви мочитесь вдень та періодичність потягів до сечовипускання вночі. Як часто встаєте в туалет вночі.
  • Чи були у вас випадки раптового нетримання сечі?
  • Чи є у вас часті або спонтанні позови до сечовипускання?
  • Вам важко почати сечовипускання?
  • Ви починаєте, і раптово зупиняєтесь при сечовипусканні, чи відчуваєте, що вам доводиться напружуватися при сечовипусканні?
  • Чи буває колись таке відчуття, ніби ви повністю не випорожнили міхур?
  • Чи є печіння при сечовипусканні, біль у ділянці сечового міхура або кров у сечі? Чи були запалення сечовивідних шляхів?
  • Чи були у ваших близьких родичів  рак передміхурової залози або сечокам’яна хвороба?
  • Чи у вас коли-небудь виникали проблеми з  ерекцією  або інші сексуальні проблеми?
  • Ви коли-небудь переносили операції або інші процедури, яка передбачала введення інструменту  в уретру?
  • Чи приймаєте ви розріджувачі крові?
  • Скільки кофеїну ви споживаєте? Яке ваше споживання рідини?

Чому пацієнти оперуються з приводу аденоми простати в Bodro clinic?

Коли мова заходить за операцію, то ви завжди шукаєте лікаря, який має досвід в таких операціях. Мало того, ви хочете лікаря з репутацією. Тому у нас в Bodro clinic оперує гіперплазію простати один з кращих спеціалістів по безкровній хірургії простати в Україні Войцешин Володимир Васильович.

Також кожен пацієнт звертає увагу на обладнання, яким проводиться операція, і оснащення самої операційної. Тому ми створили максимально оснащену операційну для таких операцій.

Ми не хочемо хвалитись, що ми самі кращі. Ми сподіваємось, що коли ми вилікуємо вас чи вашого тата чи чоловіка, то ви самі захочете нас похвалити

Телефонуйте нам