Лікування атероми

Лікування атероми у Bodro clinic

Лікування атероми

Атерома – це утвір, що виникає в наслідок закупореної вивідної протоки сальної залози.

Причини виникнення

Зазвичай атерома виникає в наслідок надмірного виділення шкірного сала, що в якийсь момент забиває протоку сальної залози, і спричиняє розширення самої залози. Адже шкірне сало продукується далі, а вийти немає куди. Тому атероми збільшуються з часом.

Як діагностувати

Діагностувати атерому можна оглянувши пацієнта. Вони знаходяться в типових ділянках тіла (волосяна частина голови, обличчя, потилиця. Рідше інші ділянки). Також лікар в певних ситуаціях може запропонувати зробити УЗД обстеження утвору, для уточнення діагнозу.

Крижановський Сергій Анатолійович - Бодро Клінік
Крижановський Сергій Анатолійович

Лікар-хірург

Лікування

У більшості випадків атероми потрібно видаляти, адже вони можуть збільшуватися, і нагноюватися. Видалення проходить в амбулаторних умовах під місцевим знеболенням. Лікар повністю видаляє атерому.

Що робити після видалення атероми?

У більшості випадків пацієнт повертається додому, і йому проводять перев’язки в амбулаторних умовах. Ми дозволяємо працювати пацієнтові на наступний день після операції, адже видалення атероми не заважає працювати, і не обмежує її. Виключенням може бути робота пов’язана з пилюкою на підприємстві. Але про це треба поспілкуватися із лікарем, який буде робити видалення. Адже лікар може підібрати спеціальну пов’язку для роботи в умовах пилюки.

Чи можуть атероми виникати ще?

Зазвичай після видалення атероми не відновлюються, але інколи трапляється відновлення, хоч і дуже рідко.

Для того, щоб атерома не відновлювалась, ми використовуємо спеціальний інструмент.

Телефонуйте нам