Реабілітація після травми коліна

Реабілітація після травми коліна у Bodro clinic.

Реабілітація після травми коліна

Реабілітація може охопити все – зменшити біль, збільшити амплітуду руху, покращити еластичність, зменшити набряк, подолати депресивний стан.

Коліно може бути травмоване різними способами чи то вдома під час побутових справ чи то в професійному спорті, до або після операцій на коліні (артроскопі)потреба в реабілітації завжди так само важлива, адже йдеться про правильне функціонування людини, не залежно чи то в професійній діяльності чи в повсякденному житті.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Колесник
Колесник Денис Анатолійович

Лікар реабілітолог

Вправи на колінах – це важливо

Завжди перш ніж приступати до вправ, розігрівайтесь. Не має значення, чи будуть це інтенсивні тренування у тренажерному залі або статичні вправи діапазону руху після артроскопії коліна. Хороша розминка для людей після травми або операції на коліні – це просто ходьба – наприклад, 5-10 хвилин ходьби чудово запустить м’язи ніг. Якщо ви не можете ходити, але вам все одно потрібно займатися фізичними вправами, ви можете використовувати зігріваючі гелі і розміщувати їх на м’язах, що оточують коліна (точніше на передній і задній частині стегна).

Пам’ятайте і спостерігайте за цим з великою увагою, що виконання будь-якої з вправ не може завдати вам шкоди. Ви можете відчувати тягнучі або розтягуючі м’язи, але ні в якому разі не повинні відчувати біль.

Нехай біль буде вашим путівником. Якщо ви відчуваєте це під час фізичних вправ, припиніть вправу або зменште інтенсивність до такої міри, щоб ви перестали її відчувати. Примушування до виконання вправ, незважаючи на біль, може поранити коліно і скасувати всю важку роботу до цього моменту. Незначний дискомфорт добре, болю точно немає.

Вправи для колін для збільшення діапазону руху рекомендуються і застосовуються, коли відбувається значне зменшення згинання та розгинання коліна. Реабілітація колін в цьому випадку – це завжди боротьба за кожен ступінь рухливості.

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ ТРАВМИ КОЛІНА

Методи реабілітації

• Хіваматтерапія – зменшення набряку
  • Кінезотерапія – збільшення амплітуди рухів
  • Текартерапія – збільшення циркуляції крові та припливу енергії
  • Електростимуляція – збільшення сили м’язів
  • Кріотерапія – знеболення, загартування тканин
  • ТЕНСтерапія – знеболення.

Чому важливо звернутись до спеціаліста?

Вчасно звернувшись до спеціаліста ви збільшуєте свій шанс на повноцінне відновлення!

Що думаю про реабілітацію у Bodro clinic  професійні спортсмени