Реабілітація після травми/розриву меніска

Реабілітація після травми або розриву меніска у Bodro clinic.

Меніск розташований у колінному суглобі, між стегновою та великогомілковою кістками. Створений з волокнистого хряща, він відповідає за рухливість суглобів. Травми меніска є досить поширеною травмою. Деякі з них потребують реабілітації, інші, більш серйозні, потребують операції.

Людина, яка зазнала пошкодження меніска, повинна негайно звернутися до лікаря. Травми болючі і їх не варто недооцінювати. Вони можуть трапитися з ким завгодно, не тільки зі спортсменами.

Сучасні методи лікування дозволяють швидко відновити меніск.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Колесник
Колесник Денис Анатолійович

Лікар реабілітолог

Як збудований меніск?

Меніск це хрящ. Він складається здебільшого зі сполучних волокон, завдяки яким він має високу міцність на скручення і розтягнення. Верхня поверхня меніска увігнута, а нижня – більш плоска. Через те, що вони гладкі, кістки, що складають суглоб, можуть рухатися вільно і без особливого опору.

Здатність рухатися також збільшує наявність потрібної кількості синовіальної рідини. Важливим фактом є те, що меніск прикріплений лише до бічної та медіальної внутрішньої поверхні капсули суглоба. Тому він може вільно перемішуватися всередині цього мішка і ізолювати великі кістки один від одного. Завдяки особливій будові меніск здатний переносити дуже великі навантаження, які виникають під час різних фізичних навантажень.

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ ТРАВМИ РОЗРИВУ МЕНІСКА

Реабілітація пошкодженого меніска

У разі травми меніска необхідна реабілітація. Колінний суглоб повинен бути як найшвидше задіяний рухом. Вправи виконуються спочатку без навантаження. Тоді травмований підтримується приборами або користується допомогою фізіотерапевта.

У той момент, коли меніск лише перевантажений, необхідна фізична терапія, що складається з лазерних процедур, кріотерапії або терапії магнітним полем. Цей метод може бути корисним лише у випадку незначних травм або незначних ушкоджень меніска. Цей хрящ має здатність до самозародження. Однак це залежить від стану травми.

Лікар завжди приймає рішення про лікування. Доповнення реабілітації індивідуально підібраними методами лікування позитивно впливає на курс лікування. Вони знижують ймовірність наступної травми і підтримують коліно стабільним. Крім того, завдяки проведеним процедурам запальні зміни в суглобі швидше зникають.