Гінекологія

Гінекологія – це довіра

Записатись на прийом

Гінекологія у Bodro Clinic

Що таке гінекологія у Bodro clinic

Команда гінекологів, хірурги, фахівці з УЗД і МРТ діагностики, асистенти лікарів та медичні сестри. При особливій потребі для вас можуть бути залучені сексопатолог чи психолог, які піклуються про жінок, які мають складні проблеми в менопаузі або статевому житті, залежно від вашої ситуації.

Чим відрізняється гінекологія в Bodro clinic

В першу чергу ми відрізняємось комплексним підходом. Ми хочемо, щоб за один візит ви змогли отримати відповіді на усі ваші запитання, і вирішити проблему, яка вас привела. Наша ціль, це максимальна організація допомоги в короткий термін. Саме тому ми зорганізовуємо УЗД обстеження перед консультацією, щоб лікар міг мати інформацію, стосовно стану вашої матки, яйників чи ендометрію. Ми створили власну лабораторію для того, щоб вам не прихойшлось ходити по різних закладах, а ви змогли зробити все в одному місці. Ми започаткували власне операційне відділення, де наші гінекологи проводять оперативні втручання своїм пацієнтам на сучасному обладнанні, і в комфортних умовах.

Селедець Лариса Степанівна Лікар акушер-гінеколог
Селедець Лариса Степанівна

Лікар акушер-гінеколог

Кушнір Святослав Володимирович

Гінеколог

Що ми лікуємо?

• Хронічні тазові болі. Жінки з хронічним тазовим болем виграють від багатодисциплінарного підходу Bodro clinic. Ваш лікар може залучати колег, які спеціалізуються на медицині болю, фізіотерапії та реабілітації, гастроентерології та малоінвазивній гінекологічній хірургії
  • Ендометріоз. Жінки з ендометріозом працюватимуть з лікарями, які комплексно підходять до цієї проблеми
  • Захворювання шкіри вульвиЖінок із ускладненими дерматозами вульви оцінюють та лікують комбінованими зусиллями між гінекологією та дерматологією, за потребою.
  • Захворювання шийки матки. Такі захворювання, як ерозії, ектропіон, дисплазії часто виявляються у жінок, які народжували дітей. А рак шийки матки взагалі є однією з найрозповсюдженіших жіночих проблем. Саме тому, ми знаходимось на стражі цих захворювань
  • Непліддя. Причинами непліддя можуть бути надзвичайно різноманітні причини. Саме для того ми працюємо в команді спеціалістів, які є експертами в даній галузі.
  • Статеві інфекції, і запалення статевих органів. МИ не просто лікуємо статеві інфекції, але і працюємо над тим, щоб вони не призвели до ускладнень, таких як безпліддя, чи хронічний тазовий біль
  • Гормональні порушення. Такі порушення, як фіброміома матки, фіброми, і кісти молочних залоз, гіперплазії ендометрію
  • Кісти яйників. Фолікулярні кісти, ретенційні кісти, ендометріоїдні кісти, дермоїдні кісти
  • Маткові кровотечі, і порушення менструального циклу. При даних ситуаціях ми комплексно підходимо до вирішення проблеми, і застосовуємо усі можливі діагностичні методи для виявлення причини порушень. А тоді визначаємо найкращу тактику лікування, яка підходитиме саме вам.
  • Проблеми у статевому житті. Біль під час статевого акту, виділення, відсутність оргазму у жінки
  • Поліп ендометрію. Розростання ендометрію, що може бути причиною непліддя, нерегулярних місячних, та може перероджуватись на рак ендометрію
  • Перетинка в матці. Це часта причина непліддя, або порушеної вагітності
Онлайн запис