Гінекологія

Гінекологію в Bodro clinic вибирають жінки, які себе поважають

Записатись на прийом

Гінекологія у Bodro Clinic

У нашу команду з діагностики, і лікування можуть входити гінекологи, хірурги, фахівці з УЗД і МРТ діагностики, асистенти лікарів та медичні сестри. Ваш лікар також може співпрацювати з  сексопатологом, які піклуються про жінок, які мають складні проблеми в менопаузі або статевому житті, залежно від вашої ситуації.

Селедець Лариса Степанівна Лікар акушер-гінеколог
Селедець Лариса Степанівна

Лікар акушер-гінеколог

Пасічник Неля
Пасічник Неля Володимирівна

Лікар акушер-гінеколог

Кушнір Святослав Володимирович

Гінеколог

Мельничук Марія Іванівна

Гінеколог

Що ми лікуємо?

• Хронічні тазові болі. Жінки з хронічним тазовим болем виграють від багатодисциплінарного підходу Bodro clinic. Ваш лікар може залучати колег, які спеціалізуються на медицині болю, фізіотерапії та реабілітації, гастроентерології та малоінвазивній гінекологічній хірургії
  • Ендометріоз. Жінки з ендометріозом працюватимуть з лікарями, які комплексно підходять до цієї проблеми
  • Захворювання шкіри вульвиЖінок із ускладненими дерматозами вульви оцінюють та лікують комбінованими зусиллями між гінекологією та дерматологією, за потребою.
  • Захворювання шийки матки. Такі захворювання, як ерозії, ектропіон, дисплазії часто виявляються у жінок, які народжували дітей. А рак шийки матки взагалі є однією з найрозповсюдженіших жіночих проблем. Саме тому, ми знаходимось на стражі цих захворювань
  • Непліддя. Причинами непліддя можуть бути надзвичайно різноманітні причини. Саме для того ми працюємо в команді спеціалістів, які є експертами в даній галузі.
  • Статеві інфекції, і запалення статевих органів. МИ не просто лікуємо статеві інфекції, але і працюємо над тим, щоб вони не призвели до ускладнень, таких як безпліддя, чи хронічний тазовий біль
  • Гормональні порушення. Такі порушення, як фіброміома матки, фіброми, і кісти молочних залоз, гіперплазії ендометрію
  • Кісти яйників. Фолікулярні кісти, ретенційні кісти, ендометріоїдні кісти, дермоїдні кісти
  • Маткові кровотечі, і порушення менструального циклу. При даних ситуаціях ми комплексно підходимо до вирішення проблеми, і застосовуємо усі можливі діагностичні методи для виявлення причини порушень. А тоді визначаємо найкращу тактику лікування, яка підходитиме саме вам.
  • Проблеми у статевому житті. Біль під час статевого акту, виділення, відсутність оргазму у жінки
Онлайн запис
Гінекологія

Послуги гінеколога на амбулаторному прийомі