Гігрома лікування в сучасній клініці на передовому устаткуванні

Гігрома лікування та визначення

Гігроми – це не пухлинні грудочки, які найчастіше розвиваються вздовж сухожиль або суглобів зап’ястя або рук. Вони також можуть виникати в гомілковоступневих суглобах і стопах. Гігроми, як правило, круглі або овальні й наповнені желеподібною рідиною.

Маленькі гігроми можуть бути розміром з горошину, а більші – діаметром 2,5 сантиметра. Гігроми можуть бути болючими, якщо тиснуть на сусідній нерв. Їх розташування іноді може перешкоджати руху суглобів.

Якщо ваша гігрома викликає у вас проблеми, ваш лікар може запропонувати спробувати дренувати кісту голкою. Видалення кісти хірургічним шляхом є найкращим варіантом. Але якщо у вас немає симптомів, лікування не потрібно. У багатьох випадках кісти проходять самостійно.

Шопук Віктор Миколайович

Ортопед-травматолог

Брус Роман Богданович

Ортопед-травматолог

Ваш телефон *

Причини виникнення гігроми, а також симптоми гігроми кисті руки й інших місць

Ніхто точно не знає, що викликає розвиток гігроми. Вона виростає із суглоба або оболонки сухожилля, схожа на крихітну водну кулю на ніжці.

Всередині кісти знаходиться густа змащувальна рідина, схожа на ту, яка знаходиться в суглобах або навколо сухожиль.

Фактори ризику

До факторів, що можуть підвищити ризик розвитку гігроми, належать:

• Ваш стать та вік. Гігроми можуть розвиватися у будь-кого, але найчастіше вони зустрічаються у жінок віком від 20 до 40 років.
  • Остеоартрит. Люди, які мають артроз у суглобах пальців, піддаються більшому ризику розвитку гігром біля цих суглобів.
  • Травма суглоба або сухожилля. Суглоби або сухожилля, які були травмовані в минулому, мають схильність до виникнення гігром.
Гігрома лікування

Діагностика гігроми у Bodro Clinic

Під час фізикального обстеження ваш лікар може чинити тиск на кісту, щоб перевірити на наявність болю чи дискомфорту.

Ваш лікар може також порекомендувати тести візуалізації – наприклад, рентген, ультразвук або магнітно-резонансну томографію (МРТ) – щоб виключити інші стани, такі як артрит або пухлина.

МРТ та УЗД також можуть виявити приховані кісти.

Діагноз гігроми може бути підтверджений аспірацією, процесом, при якому ваш лікар використовує голку та шприц для витягування (аспірації) рідини з кісти. Рідина з гігроми буде густою і прозорою або напівпрозорою.

Лікування гігроми

Гігроми часто безболісні, та не потребують лікування.

Ваш лікар може запропонувати спостереження.

Якщо кіста викликає біль або заважає рухам в суглобах, лікар може порекомендувати:

• Пункція. У цій процедурі ваш лікар використовує голку для аспірації рідини з кісти. Кіста може рецидивувати.
  • Хірургія. Це найкращий варіант, якщо інші методи не спрацювали. Під час цієї процедури лікар видаляє кісту і ніжку, що прикріплює її до суглоба або сухожилля.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург