Реабілітація після травми коліна у професійних спортсменів

Реабілітація після травми коліна у професійних спортсменів у Bodro clinic.

Реабілітація після травми коліна у професійних спортсменів:

• у футболістів
  • у баскетболістів
  • у волейболістів
  • у гандболістів.

На сьогодні конкурентоспроможний спорт стикається з більшими проблемами для спортсменів-практикуючих. Досягнення значного результату вимагає все більше тренувальних навантажень, все більше годин, що проводяться на тренуванні.

Така надзвичайно експлуатована скелетно-м’язова система конкурентів не встигає регенеруватися, вона все легше травмується та травмується. Дегенеративні зміни розмножуються, розірвані м’язи та пошкоджені суглоби стають, на жаль, повсякденним життям, перенавантажені спини відмовляються підкорятися. Також ряд травм трапляється безпосередньо в сутичці на полі або на біговій доріжці. Спортивна реабілітація, фізіотерапевтичних заходів, які дозволяють підтримувати тіло гравця в хорошому стані, його швидке відновлення та швидке повернення в спорт після травм.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Колесник
Колесник Денис Анатолійович

Лікар реабілітолог

Реабілітація професійних спортсменів

Біологічна регенерація, регенерація організму спортсмена

Реабілітація для спортсменів має дві цілі. Перш за все, це прискорює біологічну регенерацію їх організмів, що зазнають екстремальних тренувальних навантажень або запуску перевантажень.

Це також боротьба з больовими синдромами м’язів, суглобів або хребта наш реабілітаційний центр пропонує тут ряд лікувальних та фізіотерапевтичних процедур.

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ ТРАВМИ КОЛІНА У ПРОФЕСІЙНИХ СПОРТСМЕНІВ

Методи реабілітації

Тут можна використовувати як спортивний масаж, так і ПНФ-терапію, мануальну терапію, кріотерапію або ударну хвилю та лазерну терапію. Найважливішим тут є індивідуальний підхід до пацієнта з урахуванням специфіки дисципліни, яку практикує спортсмен.

Ініціації терапії передує комплексне обстеження та оцінка м’язово-фасціальної системи, скелетної та лімфатичної системи. Це забезпечує команда досвідчених фізіотерапевтів та лікарів, які працюють у Центрі.