Лікування фімозу

Фімоз – це стан, при якому крайню плоть не можна відтягнути назад з головки статевого члена. Такі прояви часто зустрічається у хлопчиків немовлят, яких не обрізають, але це зазвичай перестає бути проблемою у віці до 3 років.

Фімоз у мужчин може виникати природним шляхом або бути наслідком рубцевих змін в результаті інфекцій чи цукрового діабету, або імунодефіцитних станів(ВІЛ, СНІД). Молодим хлопцям може не знадобитися лікування фімозу, якщо це не ускладнює сечовипускання або не викликає інших проявів, і не заважає статевому життю.

У міру дорослішання цих хлопців потреба в лікуванні може зростати.

Мурдза Тарас Тарасович

Хірург дитячий

Войцешин Володимир Васильович

Уролог

Мостовий Сергій Володимирович

Уролог, дитячий уролог, сексопатолог

Ваш телефон *

Симптоми і причини фімозу

Симптоми фімозу

Основним симптомом фімозу у чоловіків є неможливість відтягнути крайню плоть до 3-х років. З тією ж метою крайня плоть з часом слабшає, але цей процес у деяких хлопців може тривати довше. Приблизно до 17 років хлопчик повинен мати можливість легко відтягнути свою крайню плоть.

Ще один поширений симптом фімозу – набряк крайньої плоті при сечовипусканні.

Причини виникнення фімозу

Фімоз може виникати природним шляхом. Незрозуміло, чому він виникає у деяких хлопчиків, але не у інших. Стан також може виникнути, якщо крайня плоть відтягуеться примусово. Це може зашкодити шкірі, і викликати рубці, ускладнюючи відтягування крайньої плоті згодом.

Запалення або інфекція крайньої плоті або головки статевого члена може спричинити фімоз у хлопчиків або чоловіків. Баланіт – це запалення залози. Іноді це результат поганої гігієни або інфекції крайньої плоті.

Одна з інфекцій, яка може призвести до баланіту, називається лишайним склерозом. Це стан шкіри, який може бути спровокований порушенням імунної відповіді або дисбалансом гормонів. Симптомами можуть бути білі плями або плями на крайній плоті. Шкіра може свербіти і легко рватися.

Види і класифікація фімозу

Фімоз поділяється на фімоз у дітей до трьох років, і після 3-х років, а також фімоз у дорослих чоловіків.

Лікування фімозу у дітей

Фізичний огляд вашого сина, як правило, достатній для діагностики фімозу або основного стану, наприклад баланіту.

Лікування баланіту або іншого типу інфекції зазвичай починається з мазка крайньої плоті, який слід вивчити в лабораторії. Для бактеріальної інфекції знадобляться антибіотики, тоді як грибкова інфекція може вимагати протигрибкові мазі.

Лікування фімозу

Лікування фімозу без операції чи все таки потрібне хірургічне втручання?

Якщо немає інфекції чи іншого захворювання, що спричиняє фімоз, і виявляється, що тісна крайня плоть є просто природним розвитком, може бути кілька варіантів лікування.

Залежно від тяжкості стану, щоденного легкого втягування може бути достатньо для лікування проблеми. Можна застосувати топічну стероїдну мазь, яка допоможе пом’якшити крайню плоть і полегшити втягування. Мазь масажують в область навколо головки та крайньої плоті два рази на день протягом декількох тижнів.

У більш серйозних випадках може знадобитися обрізання або подібна хірургічна процедура. Обрізання – це видалення всієї крайньої плоті. Також можливе хірургічне видалення частини крайньої плоті. Хоча обрізання зазвичай проводиться в грудному віці, операція може бути виконана у будь-якому віці.

Обрізання може також бути необхідним, якщо у вашого сина спостерігається повторний баланіт, інфекції сечовивідних шляхів або інші інфекції.

Лікування фімозу у дорослих чоловіків

Фімоз у дорослих чоловіків практично завжди потребує оперативного втручання.

Чому варто звернутись в Bodro Clinic

В Bodro clinic ми оперуємо тільки тоді, коли це дійсно потрібно.

Ми це робимо за допомогою дійсно сучасних технологій і використовуючи хороші умови операційної, де можна операцію зробити добре.

В той самий, або максимум на наступний день ви та ваша дитина будуть виписані додому. Саме тому до нас звертаються пацієнти, які хочуть максимум уваги та професійного індивідуального підходу.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург