Кіфоз

Кіфоз у Bodro clinic.

Кіфоз

Кіфоз (або кругла спина) – це захворювання хребта, характерною особливістю якого є краще вигинання хребта назад у грудному та крижовому відділах.

Нелікований кіфоз може не тільки призвести до збільшення горба, але й дати такі серйозні ускладнення як проблеми з диханням.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Колесник
Колесник Денис Анатолійович

Лікар реабілітолог

КІФОЗ

Правильний підхід, як побороти кіфозу

Самим головним чинником у боротьбі з кіфозом є лікар реабілітолог. Адже він нього(неї) залежить правильність лікарських дій. Також важливими є методики лікування кіфозу.

В Bodro clinic Вам будуть запропоновані одні з найсучасніших технологій віднослення сколіозу і кіфозу FITS і Mulligan.

Більше про ці сучасні методики, про тактику ведення кіфозу, про ефективність і доцільність у вашому випадку можна поспілкуватись на он лайн консультації або на безкоштовній консультації нашого фізіотерапевта-реабілітолога Колесник Денис Анатолійович

На консультацію чи он-лайн консультацію можна записатись прямо тут на сайті

Причини кіфозу

Найбільш частою причиною кіфозу є підтримка неправильної постави тіла – тривале перебування в похилому положенні. Інший дефект хребта також може сприяти виникненню кіфозу – сколіозу, тобто бічному викривлення хребта.

Крім того, кіфоз може бути наслідком травми хребта, пролапсу диска, спінальної інфекції, вроджених вад, таких як спина біфіда, і навіть пухлин. Остеопороз, артрит або інші дегенеративні захворювання кісток, а також м’язова дистрофія також можуть сприяти цьому дефекту хребта. Інші можливі причини – захворювання ендокринної системи, захворювання сполучної тканини, поліомієліт і хвороба Педжета.

У свою чергу причиною кіфозу у дітей, що перебувають у пубертаті, може бути хвороба Шейермана (ювенільний кіфоз або стерильний некроз хребта), суть якої – некроз та загибель кісток без участі вірусів, грибів та бактерій.

Адже кіфоз може бути наслідком старіння (особливо при неправильній поставі тіла).