Проктологія

Це підрозділ нашої клініки, який займається діагностикою і лікуванням захворюваннями прямої і товстої кишки, а також іншими захворюваннями органів малого тазу.

Крижановський Сергій Анатолійович - Бодро Клінік
Крижановський Сергій Анатолійович

Лікар-хірург

Савчук Олег Ярославович

Лікар ендоскопіст, ендоскопічний хірург

Лазько Вячеслав Миколайович
Лазько В’ячеслав Миколайович

Лікар-хірург

Ваш телефон *

Послуги проктолога і консультація проктолога в BODRO Clinic

В чому особливість проктологічної допомоги в Бодро клінік? Це єдина приватна клініка в області, і одна з небагатьох в Україні, яка має повний спектр  обладнання для якісної консультації, діагностики і лікування.

Важливою перевагою є самі лікарі, які займаються проктологічними хворими. Всі вони на відмінно закінчили хірургічну освіту. В команді є кандидати медичних наук, як Лазько Вячеслав Миколайович. Драгомирецький Степан Іванович найкрещо в Україні закінчив Медичний Університет серед усіх студентів свого року. Це лікарі, які будуть вас консультувати.

В арсеналі лікарів є усе сучасне обладнання для лікування. Ультразвуковий скальпель для безкровної хірургії, унікальна методика лікування без операції Be Clean, повний спектр діагностики, який є у кожній потужній клініці

Симптоми проктологічних захворювань при яких потрібно відвідати центр проктології

Коли наші хірурги, проктологи можуть вам допомогти?

Проявами на які варто звернути увагу, і звернутись до хірурга чи проктолога є:

• Закреп
  • Виділення крові з калом
  • Кров на туалетному папері
  • Виявлення утвору в ділянці ануса
  • Біль при дефекації
  • Слиз в калі
  • Відчуття печіння або чесання в ділянці прямої кишки
  • Відчуття стороннього тіла в прямій кишці
  • Позови до дефекації
  • Зміни в калі
  • Нетримання калу
Проктологія

Методи діагностики в проктології

Ректороманоскопія

Метод діагностики, який за допомогою камери дозволяє побачити внутрішню стінку прямої кишки і оцінити її на наявність запалення, пухлиноподібних утворів, гемороїдальних вузлів, тріщин, кровотечі з судин. Дозволяє виявити неспецифічний виразковий коліт, геморой, проктит, рак прямої кишки.

Як підготуватись до ректороманоскопії?

Колоноскопія

Колоноскопія це найточніший тест на рак товстої та прямої кишки. Доведено, що ця процедура допомагає на ранніх стадіях виявити і врятувати життя. Для більшості людей колоноскопії рекомендуються у віці 45 років і зазвичай повторюються кожні 5 років. Також за допомогою колоноскопа можна видалити поліпи, і пухлини в товстій кишці. У Bodro clinic колоноскопію можна провести під наркозом або за допомогою садації.

Як підготуватись до колоноскопії?

Цей сучасний метод діагностики дозволяє виявити параректальні нориці, поставити точну стадію і визначити тактику операції при раку прямої кишки. Також цей метод дозволяє чітко виявити парапроктит (гнійник біля прямої кишки).

Аналіз калу на скриту кров

Аналіз дозволяє виявити частинки крові в калі, що в залежності від розміщення може свідчити за запалення в тонкій кишці чи рак товстої кишки.

Аналіз на кальпротектин і лактоферин

Дозволяє виявляти такі складні хвороби, як хворобу Крона і Неспецифічний виразковий коліт

Лікування проктологічних захворювань

У Bodro clinic ми проводимо лікування таких захворювань як:

• Зовнішній геморой
  • Внутрішній геморой
  • Гостра анальна тріщина
  • Хронічна анальна тріщина
  • Параректальна нориця
  • Кіста куприкових ходів
  • Парапроктит
  • Хронічний тазовий біль
  • Поліп прямої кишки
  • Поліпоз товстого кишківника (поліп товстої кишки)
  • Гострокінцеві кондиломи перианальної ділянки

Ми використовуємо передові, і доказані в ефективності технології для лікування проктологічних захворювань Одна з таких технологій це be clean для лікування геморою без операції. Також ми дотримуємось правила: «якщо можна обійтись без операції – то ми зробимо все, щоб обійтись без операції».

Проктологи Bodro clinic використовують ультразвуковий і радіохвильовий скальпелі для безкровних операцій. Лігування гемороїдальниї вузлів латексними кільцями, Liga Sure для видалення геморою. Ендоскопічне видалення поліпів прямої і товстої кишки.

Як проходить прийом проктолога

Ви записуєтесь на консультацію у адміністратора по телефону 0673847678 або тут на сайті, і ви будете знати точний час, на який вам потрібно звернутися.

Рекомендовано перед консультацією запитати у адміністратора про підготовку до ректороманоскопії, адже якщо лікар захоче подивитись вас ендоскопічно, то ви вже будете готові до обстеження, і вам не потрібно буде їхати в клініку ще раз.

Під час консультації лікар огляне вас, і розпитає про всі ваші скарги і прояви. Після чого може порекомендувати додаткові методи обстеження.

Якщо діагноз буде лікарю зрозумілий, то він зможе призначити лікування, і обґрунтує вам, чому він призначає саме такі методи діагностики і лікування.

Ви можете отримати відповіді на деякі запитання до проктолога передивившись це відео

Чому вам треба звернутись саме в центр проктології Bodro clinic

Все дуже просто. Ви можете знати, і чути про багато  лікарів, і клінік Але не багато клінік ставлять перед собою мету не просто заробити грошей, а зробити все можливе, щоб вам допомогти.

Так що є нашим завданням?

• Вирішити вашу проблему, з приводу якої ви звертаєтесь
  • Інтимне має залишитись інтимним. Ми не винесемо за двері, конфіденційну інформацію
  • Ми маємо зробити все можливе, щоб обійтись без операції

Ми дотримуємось цих правил, і якщо вам підходить, щоб лікар, який буде вас лікувати хотів зробити для вас все можливе, «не розводив вас на гроші» і клініка надала сервіс на рівні кращих клінік, тоді вам до нас.

Ціна консультації і лікування в проктології

Такий запит робить дуже багато пацієнтів.

Саме тому ми вирішили не робити наші послуги найдорожчими, адже розуміємо, що для вас важлива ціна лікування.

Усі актуальні ціни на послуги в проктології можна дізнатись прямо тут. Але ціна може відрізнятись з залежності від потреб у діагностиці і лікуванні.

Але ми обіцяємо, що ви не витратите лишніх коштів, на непотрібні діагностичні процеси чи лікування.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург