Проктологія

Це підрозділ нашої клініки, який займається діагностикою і лікуванням захворюваннями прямої і товстої кишки, а також іншими захворюваннями органів малого тазу.

Крижановський Сергій Анатолійович - Бодро Клінік
Крижановський Сергій Анатолійович

Лікар-хірург

Козюмич Владислав Григорович

Хірург, ендоскопіст

Савчук Олег Ярославович

Лікар ендоскопіст, ендоскопічний хірург

Ваш телефон *

Послуги проктолога і консультація проктолога в BODRO Clinic

Проктологи клініки проводять як консультативний прийом, так і діагностичні процедури для постановки правильного діагнозу, і вибору правильної тактики лікування.

Саме тому кабінет лікаря оснащений усім необхідним діагностичним обладнанням і аналізами, які можна провести одразу під час консультації.

Проктологи, це ті хірурги, які мають хороші знання і досвід у лікуванні проктологічних захворювань.

Симптоми проктологічних захворювань при яких потрібно відвідати центр проктології

Онлайн запис

Одне з найчастіших питань, яке нам задають:

Коли вже потрібно звертатись за послугами до лікаря хірурга проктолога?

Проявами на які варто звернути увагу, і звернутись до хірурга чи проктолога є:

• Закреп
  • Виділення крові з калом
  • Кров на туалетному папері
  • Виявлення утвору в ділянці ануса
  • Біль при дефекації
  • Слиз в калі
  • Відчуття печіння або чесання в ділянці прямої кишки
  • Відчуття стороннього тіла в прямій кишці
  • Позови до походу в туалет
  • Зміни в калі
  • Нетримання калу
Проктологія

Методи діагностики в проктології

Онлайн запис

Досить важливими в проктології є додаткові методи обстеження. Адже вони допомагають поставити діагноз і підібрати правильну тактику лікування.

Ми розповімо вам про основні методи діагностики в проктології, які ми використовуємо для більшості пацієнтів.

Загальний огляд проктолога і пальцеве дослідження прямої кишки

Дані процедури дозволяють оцінити стан ануса, чи не має зовнішнього геморою, чи немає кондилом чи інших утворів в ділянці ануса. Пальцеве дослідження прямої кишки допомагає намацати утвори в прямій кишці, і структури в навколишніх структурах. Також тонус ануса, і болючість при промацуванні (пальпації).

Ректороманоскопія

Метод діагностики, який за допомогою камери дозволяє побачити внутрішню стінку прямої кишки і оцінити її на наявність запалення, пухлиноподібних утворів, гемороїдальних вузлів, тріщин, кровотечі з судин. Дозволяє виявити неспецифічний виразковий коліт, геморой, проктит, рак прямої кишки.

Як підготуватись до ректороманоскопії?

Колоноскопія

Колоноскопія це найточніший тест на рак товстої та прямої кишки. Доведено, що ця процедура допомагає на ранніх стадіях виявити і врятувати життя. Для більшості людей колоноскопії рекомендуються у віці 45 років і зазвичай повторюються кожні 5 років. Також за допомогою колоноскопа можна видалити поліпи і пухлини в товстій кишці. У Bodro clinic колоноскопію можна провести під наркозом або за допомогою садації.

Як підготуватись до колоноскопії?

МРТ прямої кишки

Цей сучасний метод діагностики дозволяє виявити параректальні нориці, поставити точну стадію і визначити тактику операції при раку прямої кишки. Також цей метод дозволяє чітко виявити парапроктит (гнійник біля прямої кишки).

Аналіз калу на скриту кров

Аналіз дозволяє виявити частинки крові в калі, що в залежності від розміщення може свідчити за запалення в тонкій кишці чи рак товстої кишки.

Аналіз на кальпротектин і лактоферин

Дозволяє виявляти такі складні хвороби, як хворобу Крона і Неспецифічний виразковий коліт

Лікування проктологічних захворювань

У Bodro clinic ми проводимо лікування таких захворювань як:

• Зовнішній геморой
  • Внутрішній геморой
  • Гостра анальна тріщина
  • Хронічна анальна тріщина
  • Параректальна нориця
  • Кіста куприкових ходів
  • Парапроктит
  • Хронічний тазовий біль
  • Поліп прямої кишки
  • Поліпоз товстого кишківника (поліп товстої кишки)
  • Гострокінцеві кондиломи перианальної ділянки

Ми використовуємо передові, і доказані в ефективності технології для лікування проктологічних захворювань Одна з таких технологій це be clean для лікування геморою без операції. Також ми дотримуємось правила: «якщо можна обійтись без операції – то ми зробимо все, щоб обійтись без операції».

Проктологи Bodro clinic використовують ультразвуковий і радіохвильовий скальпелі для безкровних операцій. Лігування гемороїдальниї вузлів латексними кільцями, Liga Sure для видалення геморою. Ендоскопічне видалення поліпів прямої і товстої кишки.

Як проходить прийом проктолога

Онлайн запис

Ви записуєтесь на консультацію у адміністратора по телефону 0673847678 або тут на сайті, і ви будете знати точний час, на який вам потрібно звернутися.

Рекомендовано перед консультацією запитати у адміністратора про підготовку до ректороманоскопії, адже якщо лікар захоче подивитись вас ендоскопічно, то ви вже будете готові до обстеження, і вам не потрібно буде їхати в клініку ще раз.

Під час консультації лікар огляне вас і розпитає про всі ваші скарги і прояви. Після чого може порекомендувати додаткові методи обстеження.

Якщо діагноз буде лікарю зрозумілий, то він зможе призначити лікування, і обґрунтує вам, чому він призначає саме такі методи діагностики і лікування.

Чому вам треба звернутись саме в центр проктології Bodro clinic

Все дуже просто. Ви можете знати і чути про багато і лікарів і клінік, але не багато клінік ставлять перед собою мету не просто заробити грошей, а стати найкрутішою клінікою в Україні.

Також мало хто дотримується певних цінностей, які важливими є людини, а саме:

• Зробити все від себе залежне, щоб допомогти пацієнту
  • Зробити сервіс на рівні кращих клінік світу
  • Ми не розводимо людей на гроші

Ми дотримуємось цих правил, і якщо вам підходить, щоб лікар, який буде вас лікувати хотів зробити для вас все можливе, «не розводив вас на гроші» і клініка надала сервіс на рівні кращих клінік, тоді вам до нас.

Ціна консультації і лікування в проктології

Онлайн запис

Такий запит робить дуже багато пацієнтів.

Саме тому ми вирішили не робити наші послуги найдорожчими, адже розуміємо, що для вас важлива ціна лікування.

Усі актуальні ціни на послуги в проктології можна дізнатись прямо тут. Але ціна може відрізнятись з залежності від потреб у діагностиці і лікуванні.

Але ми обіцяємо, що ви не витратите лишніх коштів, на непотрібні діагностичні процеси чи лікування.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург