Сімейний лікар

Сімейний лікар у Bodro clinic у Нововолинську.

Підрозділ сімейної медицини Bodro clinic

Коли ви звертаєтесь за допомогою до підрозділу сімейної медицини Bodro clinic, ви знайдете лікарів, що займаються передовими практиками, присвяченими розумінню та управлінню всіма аспектами сімейної медичної допомоги. Вам також запропонують стратегії діагностики, лікування та профілактики захворювань, які допоможуть вам вести здоровий спосіб життя.

Ця допомога надається у клінічному середовищі, що підтримується освітою та дослідженнями, що дає нові медичні досягнення та лікування. Наш сімейний лікар за необхідності забезпечує безперешкодне направлення до інших фахівців Бодро клінік. Цей метод всебічного догляду забезпечує отримання саме такої необхідної вам допомоги.

Клешанцова Анастасія Володимирівна
Клєшанцова Анастасія Володимирівна

Сімейний лікар, спеціаліст із УЗД

Професіонали сімейної медицини Bodro clinic зосереджуються на:

• Комплексній допомозі людям з невизначеними проявами – такими як задишка, біль у грудях, біль у животі та біль у спині – яким потрібна допомога у діагностуванні своєї хвороби.
  • Співпраця, що означає, що вас можуть направити до хірурга чи іншого лікаря з багатодисциплінарної команди Bodro clinic, спеціалізованих експертів.
  • Профілактична медична допомога, така як УЗД, швидкі профілактичні аналізи, обстеження холестерину та обстеження артеріального тиску, визначення глюкози в крові.
  • Спілкування з вашим місцевим сімейним лікарем про постійну допомогу після повернення додому, що особливо важливо, якщо у вас є одна або кілька хронічних захворювань, таких як високий кров’яний тиск або діабет.
  • Комплексна організація медичної допомоги госпіталізованих пацієнтів, включаючи передопераційну оцінку медичних ризиків перед операцією.

сімейна медицина

Наш сімейний лікар спробує допомогти вам, якщо ви поставите йому запитання. Тому не соромтесь і звертайтесь, якщо ви захочете нашої допомоги при:

• Кашлі
  • Високій температурі
  • Змінах в аналізах (погані аналізи)
  • Болю в животі
  • Болю в грудній клітці
  • Якщо ви не знаєте, що робити
  • Вам треба обстежити серце
  • Якщо ви переживаєте за стан здоров’я і не знаєте, що робити.

Телефонуйте нам