Дитячий ЛОР

Дитячий ЛОР у Bodro clinic

Дитяча оториноларингологія

Сім’ї, які шукають допомоги своїй дитині із захворюваннями носа, горла чи вуха, знаходять дитячого ЛОРа в Bodro clinic у Нововолинську.

Наші фахівці надають інноваційну, співчутливу та всебічну допомогу, орієнтовану на дитину та сім’ю.

Колектив дитячої оториноларингології (також відомий як вухо, ніс і горло, або ЛОР) має великий досвід лікування дітей, які мають серйозні медичні та хірургічні захворювання вуха, носа та горла, включаючи ті, що стосуються дихання та дихальних шляхів, ковтання, голосу і мови, пазух носа, проблеми зі сном і храпом дитини.

Чи проводить операції діткам дитячий ЛОР?

В Bodro clinic є дві сучасних операційних, які обладнані за світовими стандартами, і оснащені найсучаснішим обладнанням для операцій з приводу:

Септопластики( викривленої перегородки)

Тонзилектомії( видалення мигдаликів

Лікування синуситу( або поліпів в пазухах носа

Жиленко руслан адольфович
Жиленко Руслан Адольфович

Оториноларинголог

Макарчук Петро Григорович-лор
Макарчук Петро Григорович

ЛОР

Командна турбота про вашу дитину

Вашій дитині застосовуватиметься інтегрована модель практики, яку застосовують дитячі оториноларингологи Bodro clinic. Ваш хірург із проблем вуха, носа та горла може проконсультуватися з іншими фахівцями, щоб точно забезпечити допомогу, яку потребує ваша дитина. У групу діагностики та лікування можуть входити дитячі фахівці з кардіології, інфекційних захворювань, інших хірургічних спеціальностей, пульмонології, гастроентерології  та дерматології. Команда спеціалістів працюватиме з вами та вашою дитиною, щоб розробити план діагностики та лікування на основі ваших індивідуальних потреб та цілей.

Основні проблеми з якими звертаються батьки зі своїми дітьми це:

• Утруднене дихання
  • Храп
  • Головний біль
  • Часті ангіни
  • Біль у горлі
  • Гнійні пробки в мигдаликах
  • Біль у вусі

ДИТЯЧИЙ ЛОР

Останні методи лікування та технології

Bodro clinic вже давно шукає відповіді на запитання, які найкращі способи лікування для ЛОР захворювань дітей, які часто повторюються, і не піддаються лікуванню.

Передові технології та методи лікування дітей, які мають складні проблеми з вухом, носом та горлом, включають:

• Сучасну фізіотерапію;
  • Малоінвазивну хірургію;
  • Нетравматичні процедури;
  • Спеціалізовані операції.

Ми слідкуємо за світовими тенденціями, і найновішими дослідженнями, які допомагають впроваджувати інновації у нашій практиці.