Дитячий ЛОР

Дитячий ЛОР у Bodro clinic

Записатись на прийом

Дитяча оториноларингологія

Сім’ї, які шукають допомоги своїй дитині із захворюваннями носа, горла чи вуха, знаходять необхідних фахівців з дитячої оториноларингології в Bodro clinic в Нововолинську у Волинській області.

Наші фахівці надають інноваційну, співчутливу та всебічну допомогу, орієнтовану на дитину та сім’ю.

Колектив дитячої оториноларингології (також відомий як вухо, ніс і горло, або ЛОР) має великий досвід лікування дітей, які мають серйозні медичні та хірургічні захворювання вуха, носа та горла, включаючи ті, що стосуються дихання та дихальних шляхів, ковтання, голосу і мови, пазух носа, проблеми зі сном і храпом дитини.

Жиленко руслан адольфович
Жиленко Руслан Адольфович

Оториноларинголог

Горальчук Оксана Миколаївна

ЛОР

Командна турбота про вашу дитину

Вашій дитині застосовуватиметься інтегрована модель практики, яку застосовують дитячі оториноларингологи Bodro clinic. Ваш хірург із проблем вуха, носа та горла може проконсультуватися з іншими фахівцями, щоб точно забезпечити допомогу, яку потребує ваша дитина. У групу діагностики та лікування можуть входити дитячі фахівці з кардіології, інфекційних захворювань, інших хірургічних спеціальностей, пульмонології, гастроентерології  та дерматології. Команда спеціалістів працюватиме з вами та вашою дитиною, щоб розробити план діагностики та лікування на основі ваших індивідуальних потреб та цілей.

Основні проблеми з якими звертаються батьки зі своїми дітьми це:

• Утруднене дихання
  • Храп
  • Головний біль
  • Часті ангіни
  • Біль у горлі
  • Гнійні пробки в мигдаликах
  • Біль у вусі
Онлайн запис
ДИТЯЧИЙ ЛОР

Останні методи лікування та технології

Bodro clinic вже давно шукає відповіді на запитання, які найкращі способи лікування для ЛОР захворювань дітей, які часто повторюються, і не піддаються лікуванню.

Передові технології та методи лікування дітей, які мають складні проблеми з вухом, носом та горлом, включають:

• Сучасно фізіотерапія
  • Малоінвазивна хірургія
  • Нетравматичні процедури
  • Спеціалізовані операції

Ми слідкуємо за світовими тенденціями, і найновішими дослідженнями, які допомагають впроваджувати інновації у нашій практиці.

Запишись на прийом прямо тут
Онлайн запис