Дитяча алергологія

Дитяча алергологія у Bodro clinic

Огляд

Алергія виникає, коли ваша імунна система реагує на чужорідну речовину – наприклад пилок, бджолину отруту або лупа домашніх тварин – або їжу, яка не викликає реакції у більшості людей.

Ваша імунна система виробляє речовини, відомі як антитіла. Коли у вас є алергія, ваша імунна система робить антитіла, які ідентифікують певний алерген як шкідливий, навіть якщо це не так. При контакті з алергеном реакція імунної системи може запалити вашу шкіру, пазухи, дихальні шляхи або травну систему.

Вираженість алергії залежить від людини, і може варіюватися від незначного подразнення до анафілаксії – потенційно небезпечної для життя надзвичайної ситуації. Хоча більшість алергій неможливо вилікувати, лікування може допомогти полегшити симптоми алергії.

Шафранюк Інна Геогргіївна
Шафранюк Інна Георгіївна

Дерматолог

Симптоми

Симптоми алергії, які залежать від речовини, і вони можуть впливати на ваші дихальні шляхи, пазухи і носові ходи, шкіру та травну систему. Алергічні реакції можуть варіюватися від легкої до важкої форми. У деяких важких випадках алергія може викликати небезпечну для життя реакцію, відому як анафілаксія.

Сінна лихоманка, яку ще називають алергічним ринітом, може викликати:

• Чхання
  • Свербіж носа або очей
  • Нежить, закладений ніс
  • Водянисті, червоні або набряклі очі (кон’юнктивіт)

Харчова алергія може викликати:

• Поколювання в роті
  • Набряк губ, обличчя або горла, зміну голосу
  • Анафілаксію

Алергія на комах може викликати:

• Велику зону набряку в місці укусу
  • Свербіж або кропив’янку по всьому тілу
  • Кашель, напругу в грудях, хрипи або задишку
  • Анафілаксію

Атопічний дерматиталергічний стан шкіри, який також називають екземою, може спричинити:

• Свербіж шкіри
  • Почервоніння
  • Пластівці або шкірку

ДИТЯЧА АЛЕРГОЛОГІЯ

Анафілаксія

Деякі типи алергії, включаючи алергію на продукти та укуси комах, можуть викликати важку реакцію, відому як анафілаксія. Небезпека, що загрожує життю, анафілаксія може призвести до того, що буде анафілактичний шок.

Ознаки та симптоми анафілаксії є:

• Втрата свідомості
  • Падіння артеріального тиску
  • Сильна задишка
  • Висип на шкірі
  • Швидкий, слабкий пульс
  • Нудота і блювота

Коли звернутися до лікаря

Ви можете звернутися до лікаря, якщо у вас є симптоми, які, на вашу думку, викликані алергією, і ліки, що продаються без рецепта, не забезпечують достатнього полегшення. Якщо у вас з’явилися симптоми після початку приймання нового препарату, негайно викликайте лікаря, який його призначив.

Фактори ризику

У вас є більша ймовірність розвитку алергії, якщо:

• Маєте в сімейному анамнезі астму або алергію, наприклад, сінну лихоманку, екзему
  • Мають астму або інший алергічний стан

Ускладнення

Алергія збільшує ризик виникнення інших медичних проблем, зокрема:

• Анафілаксія. Якщо у вас сильна алергія, ви в зоні підвищеного ризику виникнення цієї серйозної алергічної реакції. Їжа, ліки та укуси комах – найпоширеніші збудники анафілаксії.
  • Астма. Якщо у вас алергія, у вас більше шансів на астму – реакцію імунної системи, яка впливає на дихальні шляхи та дихання. У багатьох випадках астма запускається впливом алергену в навколишньому середовищі (викликана алергією астма).
  • Синусит та інфекції вух або легенів. Ризик отримати ці стани вищий, якщо у вас сінна лихоманка або астма.

Профілактика

Запобігання алергічних реакцій залежить від типу алергії у вас.

Загальні заходи запобігання алергічних реакцій включають наступне:

• Уникайте відомих тригерів.Навіть якщо ви лікуєте свої симптоми алергії, намагайтеся уникати тригерів. Якщо, наприклад, у вас алергія на пилок, залишайтеся всередині із закритими вікнами та дверима, коли пилок є в повітрі, або сезон цвітіння. Якщо у вас алергія на пилових кліщів, пил і порохотяг, періть постіль частіше.
  • Ведіть щоденник. Намагаючись визначити, що викликає або погіршує ваші алергічні симптоми, слідкуйте за своєю діяльністю і тим, що ви їсте, коли виникають симптоми, і що, здається, допомагає. Це може допомогти вам та вашому лікареві визначити тригери.
  • Носіть медичний браслет. Якщо у вас була сильна алергічна реакція, медичний браслет з попередженням (або намисто) дає можливість іншим знати, що у вас є серйозна алергія, якщо у вас є реакція, і ви не можете спілкуватися.