Варикоцеле лікування

Варикоцеле лікування – що це? Причини виникнення

Варикоцеле – це розширення вен навколо яєчка. Варикоцеле схоже на варикозне розширення вен, яке ви можете бачити на нозі.

Варикоцеле може бути частою причиною низької продукції сперми та зниження якості сперми, що може спричинити безпліддя. Однак не всі варикоцеле впливають на вироблення сперми. Варикоцеле лікування, без нього також може призвести до того, що яєчка не розвинулися нормально або зменшилися.

Найчастіше варикоцеле розвивається в процесі життя. На щастя, більшість варикоцеле легко діагностувати, і багатьом хлопчикам не потрібно лікування. Якщо варикоцеле викликає патологічні прояви, то його можна вилікувати хірургічним шляхом.

Мостовий Сергій Володимирович

Уролог, дитячий уролог, сексопатолог

Войцешин Володимир Васильович

Уролог

Ваш телефон *

Діагностика варикоцеле. Коли варто звернутися до лікаря?

Варикоцеле лікування

Чому варто лікувати варикоцеле за допомогою операції з видалення?

Причини виникнення варикоцеле

Варикоцеле виникає через неспроможність клапанів у яєчковій вені, що призводить до зворотнього току крові по ній, і як наслідок розширення. Варикоцеле часто утворюється в період статевого дозрівання. Варикоцеле зазвичай виникає з лівого боку, швидше за все через положення лівої вени яєчка.

Які фактори ризику викликають варикоцеле?

Немає суттєвих факторів ризику розвитку варикоцеле.

Ускладнення

Варикоцеле може викликати:

• Атрофію ураженого яєчка. Основна частина яєчка складається з сперматозоїдів. При пошкодженні від варикоцеле, яєчко стискається і розм’якшується. Незрозуміло, що змушує яєчко скорочуватися, але несправні клапани дозволяють крові збиратись у венах, що може призвести до підвищення тиску у венах та впливу токсинів у крові, що може спричинити пошкодження яєчок.
  • Безпліддя. Варикоцеле може підтримувати місцеву температуру в яєчку або навколо нього занадто високою, впливаючи на формування сперми, рухливість сперматозоїдів та їхнє функціонування.

Видалення варикоцеле операційним шляхом

Лікування варикоцеле

Лікування варикоцеле у всьому світі полягає виключно оперативним шляхом.

Мета операції – видалення ураженої вени(видалення варикоцеле) для перенаправлення кровотоку у звичайні вени. У випадках чоловічого безпліддя лікування варикоцеле може покращити або вилікувати безпліддя або поліпшити якість сперми.

Очевидними показаннями до видалення варикоцеле в підлітковому віці є прогресуюча атрофія яєчок, біль або неправильний аналіз сперми. Хоча лікування варикоцеле зазвичай покращує характеристики сперми, не ясно, чи не лікування варикоцеле призводить до прогресивного погіршення якості сперми з часом.

Як проходить операція варикоцеле

Відновлення варикоцеле представляє порівняно мало ризиків, які можуть включати:

• Нагромадження рідини навколо яєчок (гідроцеле)
  • Рецидив варикоцеле
  • Інфікування
  • Пошкодження артерії

Оперативне лікування варикоцеле включають:

Операція Мармара

Як проходить операція методом Мармара при варикоцеле? За допомогою мікроскопа (мікрохірургічна варикоцелектомія) має найвищі показники успіху у порівнянні з іншими хірургічними методами.

Операція Іванисевича

Як проходить Операція Іванисевича при варикоцеле. Це лікування, як правило, проводиться в амбулаторних умовах, під час загальної або місцевої анестезії. Зазвичай ваш хірург наближатиметься до вени через пахову ділянку, але також можливо зробити надріз в животі або нижче паху.

Успіхи в операції при варикоцеле призведуть до зменшення післяопераційних ускладнень.

Зазвичай ви зможете повернутися до звичайних, неінтенсивних занять через два дні. Поки вам не буде незручно, ви можете повернутися до більш напружених занять, таких як фізичні вправи, через два тижні.

Біль від цієї операції, як правило, легка, але може тривати протягом декількох днів або тижнів. Ваш лікар може призначити знеболюючі препарати протягом обмеженого періоду після операції. Після цього лікар може порадити вам приймати безрецептурні знеболюючі препарати, такі як ібупрофен, щоб зняти дискомфорт.

Як проходить лапароскопічна операція при варикоцеле. Ваш хірург робить невеликий розріз у вашому животі та проходить крихітний інструмент через розріз, щоб побачити та виправити варикоцеле. Ця процедура вимагає загального наркозу.

Емболізація варикоцеле. Переглядаючи ваші розширені вени на моніторі, лікар випускає розчин, який викликає заростання вени, щоб створити закупорку у венах яєчка, що перериває кровотік і відновлює нормальний тік крові. Ця процедура не так широко використовується, як відкриті операції.

Після емболізації часто можна повертатися до роботи через два дні, а починати займатися фізичними вправами через 7-10 днів.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург