Реабілітація після травми плеча

Реабілітація після травми плеча у Bodro clinic.

Причини

Поширенні види спорту, які, зокрема, покладаються на кидки або інше існує ризик отримання індивідуальних травм.

Причини травм плечового суглоба можна розділити на дві групи:

• травми, які виникли внаслідок прямого контакту з суперником у таких видах спорту; гандбол, регбі, футбол, баскетбол тощо.
  • травми, спричинені перевантаженням або накопиченням мікропошкоджень у таких видах спорту; теніс, гольф, волейбол, плавання тощо.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Колесник
Колесник Денис Анатолійович

Лікар реабілітолог

Методи реабілітації після травми плеча

Основне завдання реабілітації – максимально відновити фізіологічний стан і повернутися до повсякденних занять, а також повернутися до спорту.

Найефективніші цілющі ефекти отримують, поєднуючи фізичні процедури з реабілітаційними вправами та фармакотерапією. Мета фізіотерапевтичних процедур прискорити загоєння пошкоджених тканин, зняти запалення та знеболити, зміцнити ослаблені м’язи плечового пояса. У галузі фізичної терапії застосовують термотерапію, електротерапію, магнітотерапію, кінезотерапію, лфк, масаж та лазерну терапію.

При реабілітації хворому необхідно навчитися активно опускати голову плечової кістки, адже внаслідок захворювання вона піднімається. Окрім вищезазначених методів, дуже допомагає метод кінезіологічного обклеювання, який підтримує та консолідує наслідки реабілітації пацієнтів.

Крім фізіотерапевтичних процедур, можна ввести ізометричне напруження м’язів в руці, зап’ясті, ліктьовому суглобі та плечовому суглобі, використовуючи опір зі здоровою кінцівкою, гумками або кулями. Після зняття іммобілізації слід відновити правильну рухливість в суглобі, для цього починаються пасивні вправи, які поєднуються з кріотерапією. Потім потрібно нарощувати м’язову силу та витривалість; вводяться відповідні реабілітаційні вправи, що забезпечують додатковий опір під час виконання; гирі, гуми та ін. Вправи виконуються в безболісному діапазоні.

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ ТРАВМИ ПЛЕЧА

Чому варто вчасно звернутися до спеціаліста

Вчасний візит до спеціаліста забезпечить швидке та ефективне діагностування та лікування наявної патології, а також пришвидшить період реабілітації.