Дитячий кардіолог

Дитяча кардіологія у Bodro clinic

Дитяча кардіологія

Батьки, які шукають найкращого лікування для своїх дітей із вродженими захворюваннями серця, звертаються до дитячого кардіолога Bodro clinic. Щороку лікарі клініки оцінюють та лікують сотні дітей та підлітків із вродженими проблемами із серцем.

Дитячий кардіолог Bodro clinic має великий досвід догляду за дітьми, які мають різноманітні захворювання серця, такі як вроджені вади серця та інші серцеві захворювання.

Клешанцова Анастасія Володимирівна
Клєшанцова Анастасія Володимирівна

Сімейний лікар, спеціаліст із УЗД

Командний підхід, з урахуванням потреб вашої дитини

Дитячі кардіологи працюють з фахівцями в багатьох сферах, щоб забезпечити саме ту допомогу, яку потребує ваша дитина. Кардіолог вашої дитини може проконсультуватися з кардіохірургами, фахівцями серцевого ритму (електрофізіологами), анестезіологами, медсестрами, терапевтами та іншими медичними працівниками. Разом і з вами вони вперше приходять до точного діагнозу і створюють комплексний, індивідуальний план лікування на основі конкретного стану вашої дитини.

Команда вашої дитини може також включати лікарів-педіатрів, лікарів-дієтологів, медико-генетиків (для розладів та захворювань, пов’язаних із генами та спадковістю), фізичних та трудотерапевтів та спеціалістів психології.

ДИТЯЧИЙ КАРДІОЛОГ

Останні методи лікування та технології

Як проходить огляд дитини у дитячого кардіолога?

Ви приходите із своєю дитиною до нашого дитячого кардіолога. Вона спілкується із вами, розпитує що відмічають батьки, і що відчуває дитина. Після чого лікар проводить ЕКГ(кардіограму) дитині, для виявлення можливих порушень ритму. Також проводить УЗД серця вашої дитини., для виявлення можливих вад розвитку чи порушень фукції серця. Наш дитячий кардіолог сама проводить УЗД серця, адже це допомагає лікарю особисто звернути увагу на більшість важливих деталей в серці вашої дитини, і не пропустити вад розвитку.

В Бодро клінік є три спеціаліста, які проводять УЗД серця діткам. Якщо є сумнівний випадок, то ми влаштовуємо он-лайн консультацію між декількома спеціалістами, для встановлення точного діагнозу, і визначення правильної тактики.

Більше про провідного дитячого кардіолога

Чи знаходимо ми інші вади розвитку у дітей?

Так ми проводимо спеціальну послугу, яка називається “Пошук вад розвитку у дітей”. Лікар проводить в одному кабінеті обстеження серця, мозку печінки, нирок, підшлункової залози, кульшових суглобів. Це найчастіші органи в яких виявляються певні вродженні порушення, які можна знайти з народження, і допомогти дитині бути здоровою.

Bodro clinic пропонує ефективні технології діагностики дитячих захворювань серця та новітні пристрої, які допомагають серцю нормально функціонувати. Зокрема УЗД серця дитини

Вашій дитині можна допомогти, якщо вчасно виявити причину проблеми серця.

Над цим і працюють фахівці з дитячої кардіології Bodro clinic.

Клініка Bodro пропонує широкий спектр допомоги діткам з кардіологічною патологією, починаючи від вибору найбільш підходящого медикаменту для захворювання до діагностики патології серця.

Фахівці з дитячої кардіології Bodro clinic оцінюють ознаки та симптоми та лікують численні захворювання серця

Ознаки та симптоми

• Аритмія (аномальний серцевий ритм)
  • Тахікардія (прискорене серцебиття)
  • Брадикардія (уповільнене серцебиття)
  • Синкоп (непритомність)

Хвороби та умови

Наші фахівці діагностують та лікують такі типи серцевих захворювань та пов’язаних із ними станів у дітей, такі як:

• Вроджені вади серця
  • Аномальні легеневі вени
  • Тромбози передсердь
  • Рабдоміоми серця
  • Міксома серця
  • Декстракардія
  • Інверсія органів (situs viscerum inversus)
  • Перикардити
  • Неревматичні ураження клапанів
  • Ревматичні ураження клапанів
  • Розшаровуюча аневризма аорти
  • Агенезія коронарного синуса
  • Хвороба Такаясу
  • Атрезія легеневої артерії
  • Аортолегеневе вікно (aortopulmonary window)
  • Трубовий артеріоз
  • Коронарні фістули
  • Легенева гіпертензія
  • Синдром Айзенменгера
  • Інфекційний ендокардит
  • Хвороба Кавасакі (аневризми коронарних артерій)
  • Кардіоміопатії – рестриктивна, дилятаційна, гіпертрофічна
  • Аномальний дренаж легеневих вен – повний, і частковий
  • Дефекти міжпередсердної перегородки первинні, вторинні і синус дефекти
  • Дефекти міжшлунчокової перегородки
  • Аномаліі відходження магістральних судин – транспозиція МС (є L-TGA і D-TGA), подвійне відходження від правого шлуночка, мальпозиція
  • Дефект атріовентрикулярної перегородки – повна, і неповна атріовентрикулярна комунікація
  • Коарктація аорти
  • Стеноз аортального клапана, недостатність, двостулкові аномалії
  • Аномальне відходженнякоронарних артерій
  • Аномалія Ебштейна
  • Синдром гіпоплазії лівих відділів серця
  • Мітральна недостатність, стеноз, пролапс стулок, розщеплення стулок, мітральний клапан з подвійним отвором і т.д.
  • Відкрита артеріальна протока (в 3 таких дітей вже скореговані)