Аналізи

Аналізи у Bodro clinic у власній лабораторії

Аналізи в Bodro clinic

Ми закупили власне лабораторне обладнання, що дозволяє у більшості випадків отримати результати протягом 30хв.  Деякі аналізи у нас проводяться взагалі за 5-10хв. Але є і складні аналізи, які потребують спеціальної підготовки, і довшого очікування результатів. Ми співпрацюємо і з великими лабораторіями такими як СІНЕВО, DILA чи CSD. Але основним завданням Bodro clinic є зрозуміти причину вашого болю, а не просто зробити аналізи.

Чому аналізи здавати в Bodro clinic

А ви знали, що після здачі аналізів вас може проконсультувати наш лікар, згідно отриманих результатів? Як тільки ви отримуєте результати аналізів, ви можете підійти до нашого лікаря, і вона проконсультує вас. Розповість що з цим робити, і надасть детальні рекомендації з приводу подальших дій.

У нас комплексний підхід до встановлення діагнозу, тому аналізи для нас це допоміжний інструмент. А інструмент має бути якісним. Тому ми закупляємо перевірене лабораторне обладнання чи тести.

У нас можна проконсультуватись у лікаря з приводу того, які аналізи потрібно здавати, а які ні. Адже лабораторна діагностика, це доволі дороге задоволення. Саме тому ми не призначаємо аналізів, аби призначити.

Також ви можете проконсультуватись у наших спеціалістів з приводу аналізів, які вам вже зробили. Наш лікар проаналізує результати і може дати компетентні рекомендації і призначити лікування.

Які аналізи можна здати в Бодро клінік

У нас можна здати будь-які аналізи, які проводять більшість лабораторій в Україні.

• Для виявлення захворювання крові( наприклад загальний аналіз крові)
  • Виявлення захворювань імунітету( імунограма)
  • Аналізи з приводу інфекцій( виявлення слідів конкретної бактерії чи вірусу)
  • Виявлення причин захворювання суглобів( ревмпроби, АСЛО, РФ, СРБ, сечова кислота, АССП та ін.)
  • Виявлення захворювань печінки, підшлункової залози, кишківника( білірубін, заг.білок, АЛТ,АСТ, лужна фосфатаза, ліпаза, кальпротектин, лактоферин, кал на скриту кров, сечовина)
  • Виявлення ракових захворювань, онкомаркери( ПСА, ПСА вільний, рак молочної залози, рак яйників та інші)
  • Виявлення захворювань серцево-судинної системи( ліпідограма, холестерин, високочутливий СРБ, маркери інфаркту міокарда)
  • Виявлення гінекологічних і урологічних захворювань
  • Аналіз гормонів щитовидної залози( ТТГ, Т3, Т4 (вільний), АТПО та інші)
  • Аналіз статевих гормонів.

Прайс аналізи

Аналізи у Бодро клінік

Для кого ми робимо аналізи

Ми проводимо аналізи для усіх спеціалістів, як Bodro clinic, так і лікарів які не працюють в нашій клініці, але направили вас на аналізи.

Як дізнатись більше про аналізи?

Ви можете зателефонувати нам за телефоном 0673847678 або написати нам на viber, telegram, messenger.

Як отримати результати

Ви можете отримати результат, як в клініці, так і на електронну пошту чи у своєму індивідуальному кабінеті.

Чи можна проконсультуватись з приводу аналізів

Звичайно у нашій клініці є достатньо спеціалістів, які дозволять вам розібратись з аналізами, і отримати результат, якого ви очікуєте від лікування.