Кіста нирки лікування

Кісти нирок – це круглі мішечки з рідиною, які утворюються на нирках або в них. Кісти нирок можуть бути пов’язані з серйозними порушеннями, які можуть погіршити роботу нирок. Але частіше кісти нирок – це тип, який називають простими кістами нирок – не злоякісні кісти, які рідко викликають ускладнення.

Незрозуміло, що викликає просту кісту нирки. Зазвичай на поверхні нирки виникає лише одна кіста, але множинні кісти можуть вражати одну або обидві нирки. Однак прості кісти нирки не є такими ж, як кісти, що утворюються при полікістозних захворюваннях нирок.

Прості кісти нирок часто виявляються під час тестування візуалізації, проведеного на інший стан. Прості кісти нирок, які не викликають ознак чи симптомів, зазвичай не потребують лікування.

Мостовий Сергій Володимирович

Уролог, дитячий уролог, сексопатолог

Войцешин Володимир Васильович

Уролог

Ваш телефон *

Причини новоутворень кісти на нирці

Фактори ризику і причини виникнення кіст на нирці

Ризик виникнення простих кіст нирок збільшується в міру дорослішання, хоча вони можуть виникати в будь-якому віці. Прості кісти нирок частіше зустрічаються у чоловіків.

Ускладнення

Кіста нирок може періодично призводити до ускладнень, зокрема:

• Інфікована кіста. Кіста нирки може заразитися, викликаючи підвищення температури і біль.
  • Кіста, що лопнула. Кіста нирки, яка лопається, викликає сильний біль у спині чи боці.
  • Обструкція сечі. Кіста нирки, що перешкоджає нормальному відходженню сечі, може призвести до набряку нирки (гідронефроз). Найчастіше періпельвікальна кіста.

Види кіст нирок

Кісти нирок можуть бути прості, складні (багатокамерні, з солідним компонентом). Кісти можуть містити злоякісний компонент, тому вони обов’язково потребують контролю.

Діагностика кіст нирки

Тести та процедури, що застосовуються для діагностики простих кіст нирок, включають:

• Тести візуалізації. Візуальні тести, такі як ультразвукове дослідження, комп’ютерна томографія (КТ) та магнітно-резонансна томографія (МРТ), часто використовуються для дослідження простих кіст нирок. Візуалізація тестів може допомогти вашому лікарю визначити, чи є ниркова маса кістою чи пухлиною.
  • Тести функціонування нирок. Аналіз крові може виявити, чи порушує кіста нирки функцію вашої нирки.

Видалення кісти нирки у Bodro Clinic сучасним методом

Кісти нирки, лікування

Якщо ваша проста кіста нирки не викликає ознак чи симптомів, і не заважає роботі нирок, вам може не знадобитися лікування. Натомість, ваш лікар може рекомендувати періодично проводити УЗД, щоб побачити, чи збільшилась кіста вашої нирки. Якщо кіста у вашій нирці змінюється і викликає ознаки та симптоми, ви можете вибрати лікування на той час. Іноді проста кіста нирки проходить сама собою.

Лікування кіст, які викликають ознаки та симптоми

Якщо ваша проста кіста нирки викликає ознаки та симптоми, лікар може порекомендувати лікування. Наступні варіанти включають.

Пункція кіст нирок зі склерозуванням під контролем УЗД

Рідко, щоб зменшити кісту, ваш лікар вставляє довгу тонку голку через вашу шкіру і через стінку кісти нирки. Потім рідина стікає з кісти. Ваш лікар може заповнити кісту спиртовим розчином, щоб запобігти її перетворення.

Видалення кісти нирки в клініці Bodro сучасним методом

Лапароскопічне видалення кісти нирки. Велика або симптоматична кіста може вимагати операції з її дренажу та видалення. Для доступу до кісти хірург робить кілька невеликих надрізів у вашій шкірі і вставляє спеціальні інструменти та невелику відеокамеру. Переглядаючи відеомонітор в операційній, хірург скеровує інструменти до нирки та використовує їх для відведення рідини з кісти. Потім стінки кісти обрізають або спалюють.

Післяопераційний період лікування кісти нирки

Залежно від типу процедури, яку рекомендує ваш лікар, для лікування кісти нирки може знадобитися коротке перебування в лікарні.

Але особливих неприємних відчуттів у вас не буде.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург