Лікування водянки яєчка

Водянка яєчка у мужчин, що це таке? Лікування водянки яєчка.

Водянка яєчка або Гідроцеле – це тип набряку мошонки, який виникає, коли рідина збирається в тонкій оболонці, що оточує яєчко. Гідроцеле часто зустрічається у новонароджених і зазвичай зникає без лікування за віком. Також виникає у хлопчиків старшого віку та у дорослих чоловіків. Воно може розвинутися через запалення або травмування тканин мошонки.

Водянка яєчка зазвичай не є болючою або шкідливою, і може не потребувати будь-якого лікування.

Але якщо у вас водянка яєчка, зверніться до лікаря, щоб виключити інші причини.

Мостовий Сергій Володимирович

Уролог, дитячий уролог, сексопатолог

Войцешин Володимир Васильович

Уролог

Ваш телефон *

Причини і симптоми водянки у чоловіків

Зазвичай єдиною ознакою гідроцеле є безболісний набряк одного або обох яєчок.

Дорослі чоловіки з водянкою яєчок можуть відчувати дискомфорт від тяжкості збільшеної мошонки. Біль зазвичай посилюється з посиленням запалення. Іноді мошонка може бути вранці меншою, а пізніше вдень збільшуватись.

Водянка яєчка може розвинутися ще до народження. У нормі яєчка спускаються з черевної порожнини дитини, що розвивається, в мошонку. Мішок супроводжує кожне яєчко, дозволяючи рідині оточити яєчка. Зазвичай кожен мішок закривається і рідина вбирається.

Іноді рідина залишається після того, як мішок закриється (некомунікаційне гідроцеле). Рідина зазвичай всмоктується поступово протягом першого року життя. Комунікаційні гідроцеле часто пов’язані з паховою грижею.

У старших чоловіків

Водянка яєчка може розвинутися внаслідок травми або запалення всередині мошонки. Запалення може бути викликане інфекцією в яєчку або в невеликій згорнутій трубці на задній частині кожного яєчка (епідидиміт).

Фактори ризику

Більшість гідроцеле присутній при народженні. Щонайменше 5 відсотків новонароджених хлопчиків мають гідроцеле. Немовлята, які народилися передчасно, мають більший ризик виникнення гідроцеле.

До факторів ризику розвитку гідроцеле в подальшому житті належать:

• Травма або запалення мошонки
  • Інфекція, включаючи інфекцію, що передається статевим шляхом (ІПСШ).
Лікування водянки яєчка

Що якщо знайшли водянку яєчка у дитини?

Це нічого страшного.

Потрібне спостереження лікаря уролога. З найбільшою ймовірністю це не потребуватиме оперативного втручання.

Але якщо дані прояви викликатимуть дискомфорт в мошонці, біль, то можливо потрібне буде оперативне втручання.

Водянка яєчка лікування без операції. Чи можливо?

У хлопчиків гідроцеле іноді зникає самостійно.

Але для чоловіків будь-якого віку лікареві важливо оцінити гідроцеле, оскільки це може бути пов’язано з основним станом яєчок.

Водянка яєчка, яка не зникає самостійно, може потребувати хірургічного втручання, як правило, в амбулаторних умовах.

Як проходить операція

Операція з видалення водянки яєчка (гідроцелектомія) може бути проведена під загальним або регіональним наркозом. Для видалення гідроцеле робиться розріз у мошонці або нижній частині живота.

Якщо під час операції з відновлення пахової грижі виявлено гідроцеле, хірург може видалити гідроцеле, навіть якщо це не викликає дискомфорту.

Після гідроцелектомії вам може знадобитися трубка для стікання рідини, і перев’язка на кілька днів. Ваш лікар, швидше за все, порекомендує повторне обстеження, оскільки гідроцеле може повторитися.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург