Лікування шийки матки

Нас вибирають ті, хто хоче для себе кращого

Записатись на прийом

Захворювання шийки матки

Зокрема в середині слизовою оболонкою, з змінами якої, і пов’язують різні захворювання шийки матки.

Селедець Лариса Степанівна Лікар акушер-гінеколог
Селедець Лариса Степанівна

Лікар акушер-гінеколог

Пасічник Неля
Пасічник Неля Володимирівна

Лікар акушер-гінеколог

Мельничук Марія Іванівна

Гінеколог

З якими ж захворюваннями найчастіше звертаються жінки до гінекологів Bodro Сlinic?

Найчастіше до нас звертаються з такими хворобами:

• Ектопії (ерозії) шийки матки
  • Запалення шийки матки (ендоцервіцит)
  • Рак шийки матки
Онлайн запис
ЛІКУВАННЯ ШИЙКИ МАТКИ

Чому ж виникають захворювання шийки матки?

Вони виникають від того, що циліндричний епітелій, що вистиляє цервікальний канал, на границі з оболонкою піхви (плоским епітелієм) створює видиму границю, що називається ектопією, і протікає без симптомно. Але при запаленні шийки (цервіциті) можуть бути болі при статевому акті, виділення.

Рак шийки матки виникає, як наслідок надміру активного статевого життя (що було доведено багатьма міжнародними дослідженнями), а також наявністю онкогенних форм папілома вірусу.

У Bodro clinic ми дуже уважно підходимо до лікування даних захворювань. Адже деякі з них потребують лише спостереження. Саме тому ми приділяємо достатньо часу для спілкування з пацієнткою, що допомагає разом вирішити проблему.

Запишись на прийом прямо тут
Онлайн запис