Біль в кисті чи пальці

Біль в кисті чи пальці у Bodro Clinic

Біль в кисті зазвичай спричинена розтягненням чи переломами від раптових травм.

Але біль у кисті також може бути наслідком довгострокових проблем зі здоров’ям, таких як травма від повторювальних деформацій, артриту та зап’ясткового тунельного синдрому.

Поставити точний діагноз, чому болить кисть, може бути доволі важко через велику кількість факторів ризику, але необхідно встановити чітку причину для правильного лікування та одужання.

Крижановський Сергій Анатолійович - Бодро Клінік
Крижановський Сергій Анатолійович

Лікар-хірург

Шопук Віктор Миколайович

Ортопед-травматолог

Симптоми

Біль у кисті дуже різний, залежить від причини. Наприклад, остеоартритичний біль зазвичай схожий на тупий зубний біль, а біль від тунельного синдрому схожий на “поколювання голками”, особливо в нічний період. Точна локалізація і характер болю допоможе лікарю встановити його причину.

Коли звернутись до лікаря?

Не кожен випадок болю в кисті потребує лікарського втручання. Легкі розтягнення добре реагують на фізіотерапію, зокрема кріотерапію, спокій і безрецептурні знеболювальні засоби. Але якщо біль і набряк наростають, обов’язково зверніться до лікаря. Відкладання обстеження і встановлення діагнозу можуть призвести до обмеження функції кисті, больових відчуттів і неефективного лікування.

Причини:

Пошкодження будь-якої частини кисті призведе до больових відчуттів і вплине на функцію зап’ястка та кисті.

Травматичні пошкодження:

• раптові пошкодження. Зазвичай, це падіння на витягнуту кисть, що призводить до перенапруження, розтягнення та навіть переломів, що важко діагностуються рентгенологічно. Саме тому ми часто проводимо більш складніші і ефективніші діагностичні процедури (МРТ кисті або УЗД кисті)
  • травма від хронічних перевантажень. Будь-яка активність, що включає в себе повторювальний рух зап’ястям — від кидання тенісного м’ячика до гри на віолончелі чи навіть водіння авто — може призвести до запалення тканин навколо суглобів або навіть до переломів, особливо якщо ви повторюєте рух зап’ястям годинами без перерви. Хвороба або синдром Де Кервена — це травма деформації, що викликає біль в основі першого (великого) пальця.

Артрит:

• Остеоартрит. Це тип артриту, коли хрящ, що покриває закінчення ваших кісток, руйнується з часом. Остеоартрит зап’ястя і кисті буває рідко, і зазвичай виникає тільки у тих людей, яких є в анамнезі травма кисті.
  • Ревматоїдний артрит. Це такий тип патології, коли імунна система організму атакує власні тканини; і ревматоїдний артрит часто уражає зап’ястя і кисть. Якщо уражена одна кисть, буде уражена і інша.

БІЛЬ В КИСТІ ЧИ ПАЛЬЦІ

Інші стани та патології

• Зап’ястний тунельний синдром. Така патологія розвивається, коли збільшується тиск на серединний нерв у місці його проходження по зап’ястному каналу на долонному боці кисті.
  • Гангліозні кісти. Такі м’якотканинні кісти утворюються на тильній частині кисті, можуть бути болючі і біль збільшуватиметься під час навантажень на кінцівку.
  • Хвороба Кінбека. З невідомої причини, порушується кровопостачання півмісяцевої кістки кисті і розвивається її остеонекроз.

Фактори ризику

Ризик збільшується при:

• Занятті активним видом спорту, особливо тим, у яких є постійно повторювальні рухи зап’ястя і кисті — футбол, гольф, боулінг, гімнастика, сноуборд та теніс
  • Робота, що використовує постійні повторювальні рухи — будь-яка діяльність з активним використанням зап’ястя — навіть в’язання чи стрижка волосся
  • Деякі захворювання та стани — вагітність, цукровий діабет, ожиріння, ревматоїдний артрит і т.д.

Яку діагностику ми вам будемо робити, щоб поставити правильний діагноз?

• Перш за все вас проконсультує травматолог-ортопед, який спеціалізується на захворюваннях кисті
  • Якщо буде потрібно, то ми зробимо УЗД, МРТ, рентгенографію, пункцію суглоба, блокаду нерва чи інші додаткові обстеження для встановлення точного діагнозу
  • Також може бути потрібна консультація суміжних спеціалістів — ревматолога, хірурга, невропатолога та аналізи, якщо вони будуть потрібні.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з лікарем?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися. Обстеження можна передати через електронку чи інший месседжер. Проконсультуватися можна з любої точки світу через messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний вам спосіб.

Введіть ваш контакт *

Після заповнення форми з вами зв’яжуться