Імплантація шлункового балона

Для чого потрібна імплантація шлункового балона

Більше 20 відсотків українських дорослих страждають ожирінням, індекс маси тіла (ІМТ) становить 30 кг / м 2 або більше. Ожиріння пов’язане з функціональними порушеннями та супутніми захворюваннями, включаючи гіпертонію, серцево-судинні захворювання, порушення обміну речовин, артроз та обструктивне апное під час сну. В Україні ожиріння становить 18 відсотків від смертей серед людей віком від 40 до 85 років.

Незважаючи на сучасні технології в дієтології, вміння управляти ожирінням залишається складним завданням. Дієта та фізичні вправи часто не призводять до значного та тривалого зниження ваги. І хоча баріатрична хірургія( хірургічні операції, що направлені на допомогу в зниженні ваги, призводить до тривалої втрати ваги і демонструє найбільш перспективну здатність до вирішення діабету, лише близько 2 відсотків людей, які бути прооперовані проходять її.

“Існує великий розрив в корекції ожирінням, де дієта і фізичні вправи недостатньо ефективні, але пацієнти або не знають про хірургічний варіант, або не хочуть цього через витрати та ризики. Люди, які потрапляють у цей розрив представляють більшість тих, хто має легке та помірне ожиріння “, – каже провідний ендоскопіст Bodro clinic Савчук Олег Ярославович, який спеціалізується на баріатричній та метаболічній ендоскопії в Bodro clinic, що у Волинській області. “Для цих пацієнтів – з індексом маси тіла від 30 до 40 кг / м 2 – нещодавно затверджена процедура внутрішньошлункового балона представляє проміжний варіант між зміною способу життя та баріаатричною хірургією.

Савчук Олег Ярославович

Лікар ендоскопіст, ендоскопічний хірург

Як з вами зв'язатися? *

Імплантація шлункового балона

Використання внутрішньошлункового балона для ендоскопічного лікування, для лікування ожиріння вперше було описано на початку 1980-х. Наповнений повітрям поліуретановий пристрій, пізніше було вилучено через відсутність підтверджуючих даних про ефективність та високий рівень серйозних ускладнень.

Внутрішлункові балони нового покоління виготовлені з силікону, імплантованого в шлунок ендоскопічно і заповненого фізіологічним розчином розміром до 650 см 3 через самозагерметизуючий клапан. Амбулаторна процедура займає менше 20 хвилин, а прилад знімають через пів року.

У серпні 2015 року FDA схвалила дві внутрішньошлункові балонні системи, включаючи систему Орбера Ендохірургії Apollo Endosurgery, яка застосовується за межами США з 1997 року. Схвалення багато в чому базувалося на даних про ефективність та безпеку дворічного багатоцентрового клінічного випробування, яке доктор Абу Dayyeh представлений на Тижні травних захворювань 2015 у Вашингтоні, округ Колумбія.

Ефект від даної процедури

У ході випробування 125 пацієнтів були випадковим чином призначені на балонне лікування та 12-місячну програму поведінкової терапії; 113 пацієнтів, які отримували лише поведінкове управління, послужили контролем. Більшість учасників складали жінки. За обома групами спостерігали 52 тижні.

Висновки дослідження включають:

• Балонна група втратила значно більшу вагу, ніж контрольна група за час дослідження, і змогла підтримувати її через рік – через пів року після видалення повітряної кулі.
  • За рік балонна група втратила 29, відсотків своєї зайвої ваги порівняно з 14,2 відсотками у контрольній групі, перевищивши пороги ефективності, встановлені Американським товариством гастроінтестинальної ендоскопії (ASGE) та Американським товариством метаболічної та баріатрічної хірургії.
  • В обох групах спостерігалося зменшення таких станів як діабет, гіпертонія та дисліпідемія, але зниження було більшим серед пацієнтів з повітряними кулями, які також відчували покращену якість життя, виміряну за результатами інвентаризації депресії Бека.
  • Серйозні побічні явища були рідкісними у групі внутрішньошлункової кулі.

Доктор Абу Дайє говорить, що процедура імплантації повітряного балона безпечна і повністю оборотна. Серйозні побічні ефекти, такі як непрохідність тонкої кишки, перфорація або кровотеча в шлунку, кровотечі – рідкісні.

“Багато пацієнтів відчувають нудоту та епігастральний біль у перший тиждень після імплантації, але вони, як правило, легко справляються за допомогою медикаментозних препаратів і, як правило, проходять через кілька днів після пристосування шлунка до балону” – пояснює Савчук Олег Ярославович.

Комплексна програма ожиріння

Внутрішлунковий балон сприяє зниженню ваги, уповільнюючи швидкість, з якою їжа потрапляє в шлунок, і стимулюючи рецептори розтягування шлунка. Але зміни способу життя, включаючи зміни поведінки, фізичні вправи та здорове харчування, мають вирішальне значення для збереження схуднення після зняття пристрою.

“Повітряна куля – це лише одна частина всеосяжної 12-місячної програми ожиріння, яку ми використовуємо для підтримки пацієнтів у подорожі до схуднення”, – пояснює доктор Савчук Олег Ярославович.

Це сильна, високодисциплінарна програма, унікальна для Bodro clinic, яка використовує інноваційні, перевірені інструменти, щоб допомогти людям зі значним ожирінням, які не готові або не мають права на операцію.

Операція по установці шлункового балона для схуднення

Насправді це ніяка не операція. Це процедура, яка дозволяє за допомогою спеціального приладу встановити балон в шлунок і роздути його до потрібних розмірів.

Це дозволяє отримувати насичення людини меншою кількістю їжі. Допомагає дієтологу отримати результати швидше і краще.

Також бути впевненим, що пацієнт буде дотримуватись правильних пропорцій харчування.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з лікарем?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися. Обстеження можна передати через електронку чи інший месседжер. Проконсультуватися можна з любої точки світу через messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний вам спосіб.

Як з вами зв'язатися? *

Після заповнення форми з вами зв’яжуться