Тромбоз гемороїдального вузла

Тромбоз гемороїдального вузла та фактори ризику виникнення геморою

З віком ризик розвитку геморою збільшується.

Це відбувається тому, що тканини, які підтримують вени у вашій прямій кишці та задньому проході, можуть слабшати і розтягуватися.

Це може статися і під час вагітності, адже вага дитини додатково чинить тиск на анальну область.

Крижановський Сергій Анатолійович - Бодро Клінік
Крижановський Сергій Анатолійович

Лікар-хірург

Ваш телефон *

Ускладнення

Ускладнення геморою рідкісні, але включають:

• Анемія. Рідко хронічна втрата крові від геморою може спричинити анемію, при якій у вас недостатньо здорових еритроцитів, щоб переносити кисень до клітин.
  • Відмирання гемороїдального вузла (некроз). Якщо кровопостачання внутрішнього геморою припинено, геморой може бути «задушеним», що може викликати сильний біль.
  • Тромбоз гемороїдального вузла. Іноді тромб може утворюватися в гемороїдальному вузлі (тромбований геморой). Хоча це і не небезпечно, але воно може бути надзвичайно болісним, а іноді його потрібно видалити та осушити.

Якщо кров виділяється у зовнішній геморой і утворює згусток (тромб), це може призвести до:

• Сильний біль
  • Набряк
  • Запалення
  • Тяжкий грудочок біля заднього проходу

Гемороїдальний тромбоз причини

Причинами тромбозу гемороїдальних вузлів найчастіше є фізичне перевантаження. Інколи довготривале сидіння на одному місці, пологи і недостатнє вживання рідини можуть також спричинити тромбоз гемороїдального вузла.

Але виділити одну основну причину тромбування гемороїдального вузла на даний час не можливо.

Коли звернутися до лікаря

Якщо у вас є кровотечі під час дефекації або у вас геморой, який не покращується після тижня домашнього лікування, запишіться до лікаря.

Не припускайте, що ректальна кровотеча пов’язана з гемороєм, особливо якщо у вас змінилися звички кишечника або якщо ваш стілець змінився за кольором або консистенцією. Ректальна кровотеча може виникати при інших захворюваннях, включаючи колоректальний рак і анальний рак.

Зверніться за невідкладною допомогою, якщо у вас велика кількість ректальної кровотечі, головокружіння, запаморочення або непритомність. Також якщо геморой вас вже замучив, і ви хочете його позбутися, то в такому випадку запишіться до проктолога

Тромбоз гемороїдального вузла

Лікування гемороїдального тромбозу

Видалення тромба з гемороїдального вузла (тромбектомія)

Якщо всередині зовнішнього геморою утворився тромбоз, лікар може видалити тромб, який може забезпечити швидке полегшення. Ця процедура, проведена під місцевим наркозом, є найбільш ефективною, якщо її проводити протягом 72 годин після утворення тромбу.

Перев’язка геморою може бути незручною і викликати кровотечу, яке може початися через два-чотири дні після процедури, але рідко буває важкою. Іноді можуть виникати більш серйозні ускладнення.

Чому варто звернутись до лікаря саме в Bodro clinic

Працюючи над потребами пацієнта в клініці ми ретельно продумували, де ми можемо зробити так, щоб пацієнт лікуючи геморой в Bodro clinic отримав якісну допомогу, ефективно пролікувався, конфіденційно і за доступною ціною.

Ціна гемороїдектомії у Bodro clinic

Ми детально пропрацювали усі витрати, і подумали де наш пацієнт може зекономити на операції, але прооперуватись у нас на якісному обладнанні, сучасними технологіями. І ми знайшли дану концепцію правильної і чесної ціни лікування.

Дізнатись більше про чесну ціну лікування геморою.

Особливості реабілітаційного періоду

В післяопераційному періоді пацієнт може декілька днів відчувати біль в прямій кишці, особливо при випорожненнях, виділеннях газів.

Та все ж ви зможете рухатись, ходити. Ви змушені будете прийти на перев’язки, але ночувати можна буде вдома.

Що робити, якщо я знаходжусь далеко від Bodro clinic але хочу проконсультуватися з приводу операції?

Ми розуміємо, що в сучасному світі часто немає сенсу приїжджати для того, щоб проконсультуватися з приводу операції. Обстеження можна передати через електронку чи viber. Проконсультуватися можна з любої точки світу через Skype, Zoom чи messenger.

Тому перш за все ви можете заповнити форму прямо тут на сторінці, де опишете свою проблему, можете прикріпити копії обстежень, і наш відповідальний лікар дасть вам відповідь і домовиться з вами про спілкування у зручний спосіб.

Ваш телефон *

Це абсолютно безкоштовно

Після заповнення форми вам зателефонує наш хірург