Реабілітація після перелому і зняття гіпсу

Реабілітація та відновлення після перелому може зайняти кілька місяців.

Реабілітація після перелому і зняття гіпсу

Перелом руки – одна з доволі серйозних травм, і реабілітація та відновлення після перелому може зайняти кілька місяців. Все залежить від розміру та масштабу змін у кістковій структурі, які ми можемо побачити лише після рентгенологічного дослідження.

Як розпізнати, що ми маємо справу з переломом?

Найбільш поширені симптоми включають:

• сильний біль і набряк у верхній кінцівці;
  • трата руху руки;
  • ематоми та синці.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Колесник
Колесник Денис Анатолійович

Лікар реабілітолог

Усі перераховані вище симптоми повинні спонукати нас якомога швидше відвідати фахівця. Завданням лікарю буде: встановити кістку, загіпсувати руку на кілька тижнів. У виняткових ситуаціях необхідна операція, найчастіше, коли ми маємо справу з нестабільним переломом.

Загоєння кісток відбувається в кілька етапів. Перший з них супроводжується запаленням і утворенням гематоми. Другий етап передбачає загоєння пошкодженої кістки, а третій – фаза відновлення, в якій кісткові фрагменти поступово перебудовуються. Останнім етапом відновлення є відновлення кісткової структури. Надзвичайно важливо, щоб усі ці етапи супроводжувалися відповідним реабілітаційним процесом, який буде виконувати вказівки фахівця.

Основне завдання фізіотерапевта – Фахівець повинен надати пацієнту інструкції щодо вправ, які слід виконувати для запобігання м’язової слабкості, зміцнення їх, запобігання застою крові та лімфи.

Реабілітація після переломів і зняття гіпсу

Вправи в першу чергу спрямовані на відновлення рухливості кінцівок якомога ширше. Пацієнт отримує вдома спеціально підібраний набір для самостійних фізичних вправ, завдяки якому він зможе повернутися на повну силу в найкоротші терміни.

Крім того, фахівець також представить вправи, спрямовані на мобілізацію суглобів, що оточують місце перелому. Це буде особливо важливо у випадку проблем з нервовою системою, тоді нейромобілізація також буде необхідна.

Методи реабілітації

Фізіотерапія, наприклад, лазерна терапія, кріотерапія або електростимуляція, також може забезпечити полегшення при атаках болю.

Слід пам’ятати, що реабілітація є важливим і невіддільним елементом одужання після перелому верхньої кінцівки. Не соромтеся, вкладайте час і увагу, щоб швидко повернутися до повної мобільності та фізичної справності.