Реабілітація після розриву зв’язки

Реабілітація після розриву або розтягу зв’язок у Bodro clinic.

Реабілітація після розриву зв’язки

Розрив сухожилля – це повне порушення цілісності сухожильних волокон, що з’єднують м’яз з кісткою.

Найпоширеніший діагноз – розрив сухожилля ахілла або розрив сухожилля в коліні, рідше розрив сухожилля пальця ноги.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Колесник
Колесник Денис Анатолійович

Лікар реабілітолог

Розрив сухожилля – причини

Причиною розриву сухожилля є занадто велика сила на цю частину тіла. Розрив сухожилля може статися внаслідок непрямої травми або внаслідок прямої травми. У першому випадку травма може статися під час раптового скорочення сухожилля, наприклад, під час стрибка, раптового початку бігу.

Це передбачає заняття фізичними навантаженнями без належної підготовки та попередньої підготовки. Часто чоловіки старше 40 років скаржаться на проблеми із сухожиллями, оскільки в цьому віці судинна система погіршується і можуть бути діагностовані численні дегенеративні зміни.

Прямі травми спричинені раптовим ударом по напруженому сухожиллю, наприклад, ударом. Розрив сухожилля може також бути наслідком ураження, наприклад, тендиніту.

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ РОЗРИВУ АБО РОЗТЯГУ ЗВ’ЯЗОК

Розрив сухожилля – симптоми

• характерне тріск або хрускіт, що є ознакою розриву сухожилля
  • раптовий і сильний біль, який посилюється під час руху (однак він може виникати і в спокої)
  • набряк запаленого сухожилля з підшкірним крововиливом
  • помітний розрив сухожилля
  • повна іммобілізація травмованої ділянки.

Травма може супроводжуватися пошкодженням інших структур, наприклад, суглобового хряща, зв’язок всередині та навколо суглобів (це стосується розриву сухожилля в коліні).

Розрив сухожилля – лікування та реабілітація

Цей вид травми вимагає негайної медичної допомоги. Основним обстеженням у разі пошкодження сухожилля є ультразвукове дослідження, яке дозволяє чітко визначити тип та місце пошкодження та рентген (рентген). У разі повного розриву сухожилля необхідна хірургічна процедура зшивання волокон. Потім кінцівку іммобілізують у гіпсі на термін близько 6 тижнів.

На подальшому етапі лікування застосовують пасивні вправи та лікувальну фізкультуру (наприклад, магнітне поле, лазерна терапія). Реабілітація зазвичай триває 4-6 тижнів.