Педіатрія

Педіатрія у Bodro clinic

Записатись на прийом

Педіатрія

Петіатр Bodro clinic допомагає діткам, яких приводять мами і тати до нас в клініку.

Наші лікарі допомагають пацієнтами будь-якого віку починаючи від народження до 18 років.

Ми тут, щоб допомогти вашій дитині

Також нашим завданням є зняти переживання мами, тобто вас, з приводу здоров’я вашої малечі

Клешанцова Анастасія Володимирівна
Клєшанцова Анастасія Володимирівна

Сімейний лікар, спеціаліст із УЗД

Найдич Наталія Олександрівна - педіатр
Найдич Наталія Олександрівна

Педіатр

ПЕДІАТРІЯ

Обстеження дітей

Які послуги ви можете отримати у нашого педіатра

Перш за все ми можете звернутись за консультацією з приводу будь якого питання стосовно здоров’я дитини. Найчастіше мами до нас приводять малечу у якої болить животик. Також коли діти кашляють, мають температуру, болить горло, збільшені лімфатичні вузли чи щось болить. Для цього наше дитяче відділення оснащене власною лабораторією. Ми проводимо УЗД обстеження усіх органів і систем діткам.

Ви можете отримати у нас довідку в садочок, довідку в школу чи басейн. Вам не треба буде чекати в черзі бо час зустрічі ви вибираєте самі.

І до речі у нашого педіатра дітри не плачуть

Запишись на прийом прямо тут
Онлайн запис