Часте защемлення міжреберного нерва

Часте защімлення міжреберного нерву у Bodro clinic.

Часте защемлення міжреберного нерва

Міжреберна невралгія випромінюється від одного або декількох грудних хребців по ходу міжреберного нерва, через міжреберний простір, аж до передньої середньої лінії грудної клітки, за винятком того, що – за анатомічною будовою – випромінювання є більш горизонтальним у верхніх відділах грудної клітки та більш дугоподібним у нижні частини.

Міжреберна невралгія може виникати в односторонньому або двосторонньому порядку.

Причиною міжреберної невралгії може бути вузловий артерит або ревматоїдний артрит.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Колесник
Колесник Денис Анатолійович

Лікар реабілітолог

Основні причини невралгії грудної клітки:

• нестача достатньої кількості вітамінів групи В;
  • минулі травми / переломи (наприклад, зламані ребра);
  • тиск на нерви, що часто є наслідком набряку або раку;
  • перетискання корсетами, яке дратує нерви або швидкі неконтрольовані рухи;
  • зміни хребта, що виникають внаслідок стресу на нерви. Зміни часто відбуваються при дегенеративних захворюваннях, при яких може з’являтися міжреберний біль;
  • діабет;
  • уремія;
  • ураження нервів алкоголем, наркотиками або чадним газом (через отруєння);
  • оперізуючий герпес, який викликає периферичний неврит, біль часто зберігається, незважаючи на закінчення захворювання;
  • системний червоний вовчак;
  • РА – ревматоїдний артрит;
  • судинні захворювання у вигляді вузликового артеріїту;
  • остеопороз.

Симптоми міжреберної невралгії

Міжреберна невралгія характеризується сильним болем у грудях і часто є наслідком травм спини та міжреберного простору. Слід пам’ятати, що не всі болі в грудях повинні бути міжреберними болями через подразнення або запалення відповідних спинномозкових корінців, а залишки, наприклад, від оперізуючого лишаю або перелому ребер.

Невралгія грудної клітки може бути пекучою, рвучою, пекучою і навіть лопається. Насправді тяжкість залежить від легкого дискомфорту до болю, який не дозволяє нормально функціонувати. Біль атакує нерви та їх гілки.

Іноді пацієнти відчувають напругу грудної клітки, яке є пароксизмальним. Міжреберна невралгія посилюється при вдиху.

Біль, пов’язана з вищезгаданим оперізуючим герпесом, характеризується везикулярною висипом на одній стороні тіла. Біль може зберігатися протягом декількох років після закінчення захворювання (особливо у літніх пацієнтів).

ЧАСТЕ ЗАЩЕМЛЕННЯ МІЖРЕБЕРНОГО НЕРВА

Міжреберна невралгія – лікування

Кожне лікування повинно починатися з боротьби з причиною болю! Пацієнти, які страждають від переродження або оперізуючого лишаю, повинні спочатку позбутися стану. В першу чергу важливо позбутися від хворого болю. У випадках, коли біль нестерпна, призначаються НПЗЗ, парацетамол або опіоїдні знеболюючі препарати. Лікарі також рекомендують всі види знеболюючих або зігріваючих пластирів. Крім того, ви можете використовувати теплі масажі та стимулюючий лазер.

Антиепілептичні препарати (включаючи габапентин, карбамазепін, прегабалін) та трициклічні антидепресанти ефективні при лікуванні невралгії. Якщо мова йде про нестероїдні болезаспокійливі, невралгія реагує по-різному.

Пацієнти, які страждають на невралгію, не повинні забувати про щоденний раціон, який повинен містити якомога більше продуктів з вітаміном В. Вітамін В сприятливо впливає на регенерацію нервів.

Невралгію герпесу можна лікувати низькодозовими глюкокортикоїдами (у міру зникнення висипу). Корисні також нетрадиційні трав’яні засоби (чорна бузина, ромашка) або голковколювання.

Хірургічне лікування реалізується у пацієнтів, у яких діагностовано причину ураження нерва, наприклад у вигляді пухлини, що здавлює нерв. Потім у спеціалізованих центрах проводили операцію навколо ганглія, стовбура або нервового кореня.

Домашні засоби від міжреберної невралгії

Крім перелічених вище способів лікування, застосовуються також домашні методи лікування. Вітаміни та трави приносять велику користь у боротьбі з болем – вони спричиняють більш швидку регенерацію пошкоджених нервів, а правильно підібраний вид трави сприятливо впливає на знеболюючі та посилює їх дію. Зазвичай вони мають форму настоїв, таблеток або мазей. Найчастіше використовуються трави: кора верби, бузина та ромашка.

У свою чергу, серед вітамінів найкраще вживають вітаміни групи В (особливо вітамін В6 та В12). Акупунктура – ще один природний метод боротьби з болем.