Кардіологія

Кардіологічні захворювання, є найпоширенішою причиною смерті у світі, в Україні в тому числі.

Записатись на прийом

Кардіологія в Bodro clinic

Лікар кардіолог є одним з найвідвідуваніших спеціалістів у поліклініці, і в Bodro clinic в тому числі. Але кардіологічна патологія насправді має багато причин.

Саме тому в Bodro clinic  ми працюємо мультидисциплінарно з цими проблемами. В групу спеціалістів, що займаються кардіологічною патологією входять безпосередньо лікарі кардіологи, які самі проводять обстеження серця такі як УЗД серця, ЕКГ, добовий моніторинг артеріального тиску, Холтерівське моніторування.

Також дитячий кардіолог, сімейні лікарі, невропатологи, ендокринолог, спеціалісти з УЗД діагностики, психолог, фізіотерапевти, лаборанти, медсестри. Адже мультидисциплінарний принцип допомагає визначити причину підвищеного тиску, аритмії чи іншої серцевої патології, ну і звичайно правильно визначити тактику лікування.

Мартинюк Вікторія Олексіївна

Фарина Юрій Зіновійович

Кіт Галина Іванівна

Кардіологія в Bodro clinic

Які причини виникнення серцевої патології?

Найчастішими причинами серцево-судинних захворювань є:

• Вроджені вади розвитку. Зокрема вади розвитку серця, аномальне звуження ниркових артерій, аномалії нирок. Вади розвитку серця призводять до поганої роботи серця з самого раннього віку, а інколи і до смерті дітей. Саме тому так важливо дивитись серце дитини внутрішньоутробно (пренатальна діагностика), і при народженні дитини. Це зможе покращити, або спасти життя дитини. Вади розвитку нирок чи ниркових артерій спричиняють зміни в структурі нирок, а в нирках працює ренін-ангіотензинова система, саме яка, і є регулятором артеріального тиску. Тому виявлення цих захворювань допомагає вилікувати артеріальну гіпертензію, пов’язану з цими аномаліями.
  • Ревматизм. Ревматизм, це захворювання, що спричинене бактеріями, які руйнують клапани серця, і відповідно призводять до набутих вад серця, які часто треба оперувати. Також бактерії, що призводять до ревматизму руйнують нирки, що відповідно впливає на обмінні процеси, і призводить до збільшення тиску.
  • Генетичні порушення (спадковість). Часто можна побачити захворювання серця, які є в усієї родини. Але хочемо зауважити, що деякі з них хибно вважаються генетичними. Частіше ті, які пов’язані з надлишковою вагою. Пацієнти думають, що у них спадкова артеріальна гіпертензія, а насправді це певна культура харчування в сім’ї призводить до надлишкової ваги, і відповідно до збільшення тиску.
  • Ендокринні порушення (порушення обміну речовин або гормональні порушення). Захворювання щитовидної залози, яйників, гіпофіза часто призводять до серцевої патології. Саме тому невід’ємною частиною бригади є лікар ендокринолог, гінеколог і лікарі діагности. Адже саме вони допомагають виявити, і справитись з даними порушеннями.
  • Стреси. Стреси є однією з найбільш значущою причиною серцево-судинних захворювань в розвинутих країнах, і країнах, що розвиваються. І саме тому методики розвантаження, психологи і невропатологи допомагають у виявленні, і лікуванні стресів
  • Поганий сон (недосипання). Під час сну ми проводимо третину нашого життя. Сон є методом розвантаження нашої нервової системи. Сому тому покращення сну за допомогою інноваційних процедур чи медикаментозно, є важливим інструментом лікування серцево-судинних захворювань
  • Вік. З віком затримується обмін речовин, зменшується вживання рідини самими людьми, також зменшується фізична активність. Саме тому напевно і збільшується кількість серцево-судинних захворювань з віком.
  • Куріння. Куріння Це найбільша загроза для судин. Адже воно провокує розвиток атеросклерозу в судинах, і відповідно призводить до багатьох ускладнень, таких як інсульт, інфаркт міокарда, гангрена ніг. Кинути курити, це найважливіша рекомендація для курців
  • Надмірне вживання алкоголю. Вплив алкоголю на судини згубний. Саме тому, що алкоголю порушує регуляцію судин і призводить до артеріальної гіпертензії
  • Зменшення фізичної активності. Це те, що збільшує вагу людини та порушує обмін речовин. Відповідно надмірна вага призводить до ендокринологічних порушень, і надмірного навантаження на серце.
  • Надмірне вживання солі. Надмірне вживання солі призводить до порушення регуляції рівня електролітів і вони нирками, що і є причиною артеріальної гіпертензії (гіпертонічної хвороби)
  • Захворювання нирок. Такі захворювання, як полікістоз нирок, хронічний пієлонефрит, пухлини нирок, сечокам’яна хвороба, операції на нирці, вроджені аномалії розвитку нирок призводять до порушень в обміні електролітів (зокрема солі), а також в порушеннях роботи ренін- ангіотензинової системи, що є частими причинами артеріальної гіпертензії (гіпертонічної хвороби).
  • Пухлини наднирників чи гіпофізу. Пухлини в цих органах є причиною гормональних порушень, які у свою чергу, як ми писали раніше, часто призводять до порушення обміну речовин, і відповідно тягнуть за собою порушення роботи серцево-судинної системи
Запишись на прийом прямо тут

Телефонуйте нам

Онлайн запис