Кардіологія

“Часто люди звертаються з болем в серці, а проблема не в серці”

Лікар Bodro clinic Клєшанцова Анастасія

Кардіологія в Bodro clinic

Що таке комплексна консультація кардіолога у Bodro clinic

Це візит пацієнта до лікаря, який під час однієї консультації може вирішити, і дати відповідь пацієнту на 90% запитань. Це дозволяє не ходити по різних кабінетах, для того, щоб поставити діагноз, чи призначити лікування

Чим відрізняється комплексна консультація кардіолога від просто візиту до лікаря

Під час комплексної консультації лікар сам проводить УЗД серця, одразу проводиться свіжа кардіограма,  де лікар може побачити як відбувається робота серця, а отже одразу призначити чи відкорегувати лікування. Ви не витрачаєте час на очікування діагностичних процесів, у інших спеціалістів, а також на додаткові процедури.

Як проходить комплексна консультація кардіолога

Ви записуєтесь прямо тут на сайті заповнивши форму, або телефонуєте натиснувши на трубку, яку ви бачите вверху екрану. Наш оператор кол центру записує Вас на зручний для вас час, і до спеціаліста, якого ви вибирете для себе.

Ви прийдете на назначений час консультації, де лікар обстеже Вас, почує всі ваші скарги, і дасть відповіді на всі запитання, які вас будуть хвилювати. При потребі вам нададуть рекомендації щодо лікування або вирішення вашої проблеми. Бувають випадки, коли лікарю будуть потрібні додаткові аналізи, чи думка інших спеціалістів( наприклад ендокринолога, дієтолога, уролога чи невропатолога). Для цього у нас є власна лабораторія де ми зможемо зробити аналізи швидше, і зручніше для пацієнта.

Чому ми вважаємо, що комплексна консультація краща для Вас

• На комплексну консультацію легко записатись
  • Ви записуєтесь на час, який зручний для Вас, і до спеціаліста якого обираєте ви
  • Не витрачаєте час на проходження окремо кардіограми, і окремо УЗД серця. Лікар все одно вас на них відправить, бо без них правильне лікування не призначається
  • Це на 30% дешевше ніж ходити на окремі консультації і обстеження
  • Лікар, який сам робить УЗД серця гарантовано краще розуміє, що у вас відбувається, а отже і краще може пролікувати

Фарина Юрій Зіновійович

Кардіолог

Кардіологія в Bodro clinic

Як ми підходимо до гіпертонічної хвороби

Що таке комплексна програма у пошуку причини гіпертонічної хвороби

Всі деталі можна побачити у цьому відео

Підвищений артеріальний тиск виникає від декількох важливих факторів:

• Гормональні зміни
  • Спадковість
  • Стресові ситуації
  • Надлишкова вага
  • Хвороби нирок

Саме тому ми спочатку крок за кроком визначаємо причину, чому росте тиск, і що до цього призводить, а тоді визначаємо тактику, як з цим боротись

Як проходить комплексна програма по виявленню причини гіпертонії

З вами спілкується наш лікар, який проводить обстеження щитовидної залози, а саме УЗД щитовидної залози, аналіз крові на гормон ТТГ. Визначає індекс маси тіла, для того, щоб зрозуміти чи є у вас надлишкова вага. Вам проведуть обстеження серця( ЕКГ і УЗД серця). Також вам проведуть УЗД нирок, аналізи сечі і крові, для виявлення можливих змін в нирках, які можуть збільшувати артеріальний тиск. Обов’язковим є також анкетування і розмова з психологом з приводу можливих стресів, і психологічних станів, які супроводжуються внутрішньою напругою, а відповідно збільшенням кортизолу( гормону стресу).

Як записатись на комплексну програму по виявленню причини підвищення тиску

Ви маєте записатись на комплексний огляд кардіолога, про який ми писали вище, і сказати лікарю: “я хочу пройти комплексну програму по виявленню підвищеного тиску у мене”. Після чого лікар організує, і з радістю проведе вам її. Ви можете записатись до спеціаліста прямо тут на сайті

Які причини виникнення серцевої патології?

Найчастішими причинами серцево-судинних захворювань є:

• Вроджені вади розвитку. Зокрема вади розвитку серця, аномальне звуження ниркових артерій, аномалії нирок. Вади розвитку серця призводять до поганої роботи серця з самого раннього віку, а інколи і до смерті дітей. Саме тому так важливо дивитись серце дитини внутрішньоутробно (пренатальна діагностика), і при народженні дитини. Це зможе покращити, або спасти життя дитини. Вади розвитку нирок чи ниркових артерій спричиняють зміни в структурі нирок, а в нирках працює ренін-ангіотензинова система, саме яка, і є регулятором артеріального тиску. Тому виявлення цих захворювань допомагає вилікувати артеріальну гіпертензію, пов’язану з цими аномаліями.
  • Ревматизм. Ревматизм, це захворювання, що спричинене бактеріями, які руйнують клапани серця, і відповідно призводять до набутих вад серця, які часто треба оперувати. Також бактерії, що призводять до ревматизму руйнують нирки, що відповідно впливає на обмінні процеси, і призводить до збільшення тиску.
  • Генетичні порушення (спадковість). Часто можна побачити захворювання серця, які є в усієї родини. Але хочемо зауважити, що деякі з них хибно вважаються генетичними. Частіше ті, які пов’язані з надлишковою вагою. Пацієнти думають, що у них спадкова артеріальна гіпертензія, а насправді це певна культура харчування в сім’ї призводить до надлишкової ваги, і відповідно до збільшення тиску.
  • Ендокринні порушення (порушення обміну речовин або гормональні порушення). Захворювання щитовидної залози, яйників, гіпофіза часто призводять до серцевої патології. Саме тому невід’ємною частиною бригади є лікар ендокринолог, гінеколог і лікарі діагности. Адже саме вони допомагають виявити, і справитись з даними порушеннями.
  • Стреси. Стреси є однією з найбільш значущою причиною серцево-судинних захворювань в розвинутих країнах, і країнах, що розвиваються. І саме тому методики розвантаження, психологи і невропатологи допомагають у виявленні, і лікуванні стресів
  • Поганий сон (недосипання). Під час сну ми проводимо третину нашого життя. Сон є методом розвантаження нашої нервової системи. Сому тому покращення сну за допомогою інноваційних процедур чи медикаментозно, є важливим інструментом лікування серцево-судинних захворювань
  • Вік. З віком затримується обмін речовин, зменшується вживання рідини самими людьми, також зменшується фізична активність. Саме тому напевно і збільшується кількість серцево-судинних захворювань з віком.
  • Куріння. Куріння Це найбільша загроза для судин. Адже воно провокує розвиток атеросклерозу в судинах, і відповідно призводить до багатьох ускладнень, таких як інсульт, інфаркт міокарда, гангрена ніг. Кинути курити, це найважливіша рекомендація для курців
  • Надмірне вживання алкоголю. Вплив алкоголю на судини згубний. Саме тому, що алкоголю порушує регуляцію судин і призводить до артеріальної гіпертензії
  • Зменшення фізичної активності. Це те, що збільшує вагу людини та порушує обмін речовин. Відповідно надмірна вага призводить до ендокринологічних порушень, і надмірного навантаження на серце.
  • Надмірне вживання солі. Надмірне вживання солі призводить до порушення регуляції рівня електролітів і вони нирками, що і є причиною артеріальної гіпертензії (гіпертонічної хвороби)
  • Захворювання нирок. Такі захворювання, як полікістоз нирок, хронічний пієлонефрит, пухлини нирок, сечокам’яна хвороба, операції на нирці, вроджені аномалії розвитку нирок призводять до порушень в обміні електролітів (зокрема солі), а також в порушеннях роботи ренін- ангіотензинової системи, що є частими причинами артеріальної гіпертензії (гіпертонічної хвороби).
  • Пухлини наднирників чи гіпофізу. Пухлини в цих органах є причиною гормональних порушень, які у свою чергу, як ми писали раніше, часто призводять до порушення обміну речовин, і відповідно тягнуть за собою порушення роботи серцево-судинної системи

Телефонуйте нам