Хірургія одного дня

Хірургія одного дня стає все більш популярною. Операція більше не пов’язана з тривалим вживанням ліків, і хоча б кілька днів перебування в лікарні.

Записатись на прийом

Сьогодні операцію можна зробити за один день завдяки короткочасній операції

Одноденна хірургія або короткочасна хірургія – це ідея, що виникла у США та Канаді, як розв’язання проблеми перенасичених пацієнтами лікарень.

Така операція є чистою економією. Це мінімізує перебування пацієнта в лікарні, яке зазвичай триває до 24 годин. За цей час пацієнт недовго перебуває в палаті, йому роблять операцію, після якої він йде додому.

Крижановський Сергій Анатолійович - Бодро Клінік
Крижановський Сергій Анатолійович

Лікар-хірург

Козюмич Владислав Григорович

Хірург, ендоскопіст

Хірургія за один день

У рамках 1-денної операції проводиться багато методів лікування, перелік яких збільшується з кожним роком. Найпопулярнішими є операції в галузі ортопедії, урології або гінекології. В одноденному режимі можна проводити навіть ендоскопічну операцію на хребті.

До короткочасних хірургічних процедур належать лазерні процедури, такі як видалення каменів у нирках та енуклеація простати, лікування фімозу, варикоцеле (розширених вен навколо яєчка), водянка яєчка.

Ці операції виконуються за допомогою ендоскопа. Цей пристрій має вбудовану камеру, яка передає зображення робочого поля на монітор за допомогою оптичного волокна.

Онлайн запис

Операції на один день

Запишись на прийом прямо тут
Хірургія одного дня

Хто може отримати користь від одноденної операції?

Кваліфікація на операцію в рамках одноденної операції вимагає багатьох діагностичних тестів. Найчастіше пацієнта направляють на консультацію до кількох спеціалістів, які оцінюють його стан здоров’я та погоджуються виконати дану процедуру в короткий термін. Обов’язково потрібно зробити ЕКГ, загальні аналізи крові і сечі, вивчити рівень цукру та оцінити систему згортання. Кожного пацієнта лікують індивідуально, і лікар може призначити інші аналізи. Не всі пацієнти можуть пройти операцію за один день.

Протипоказанням для лікування в цьому режимі може бути, наприклад, діабет або серцево-судинні захворювання. Хронічні захворювання органів дихання, епілепсія та гематологічні захворювання також можуть бути протипоказанням до одноденної операції. Такі операції також не проводяться пацієнтам старше 70 років.

Переваги одноденної операції

Ця хірургічна процедура має багато переваг як для клініки, так і для пацієнтів. Найважливішим з них є скорочення часу очікування на операцію, оскільки пацієнт не потребує госпіталізації і, отже, місця в палаті. Перебування в лікарні скорочується до абсолютного мінімуму, що знижує ризик зараження та зменшує стрес пацієнта, пов’язаний з процедурою.

Одужання відбувається вдома, хоча пацієнт повинен з’явитися до лікаря для подальшого відвідування. Також зменшуються видатки пацієнта на саму операцію, адже лишній час перебування пацієнта в палаті потребує додаткових витрат, що оплачує пацієнт.

Операції одного дня, що проводяться у нас в клініці:

• Видалення утворів шкіри (папіломи, бородавки, фіброми)
  • Видалення утворів підшкірної клітковини (атероми, ліпоми)
  • Розкриття гнійника
  • Операція з приводу врослого нігтя
  • Операції з приводу варикозу вен на ногах
  • Операції з приводу варикозу вен на статевих губах
  • Конізація шийки матки, екцизія шийки матки
  • Вишкріб ендометрію
  • Лікування гриж передньої черевної стінки(пупкової, пахової, стегнової)
  • Лікування фімозу
  • Лікування короткої вуздечки