Інформація про COVID-19

Інформація про COVID-19 у Нововолинську та регіоні

Записатись на прийом

Що таке Ковід-19?

Новий коронавірус 2019 року або SARS-CoV-2, або 2019-nCoV, або просто ковід ― це новий вірус, який спричиняє розвиток дихальних захворювань у людей (зокрема гострої респіраторної хвороби COVID-19) та може легко передаватися від людини до людини.

Як я можу заразитись?

Вірус не здатний самостійно пересуватись на далекі відстані. Він є тільки в краплях рідини, які людина видихає під час кашлю чи чхання, та навіть звичайної розмови.

А отже, краще постерегтись масових скупчень людей на зупинках, в громадському транспорті та закладах харчування.  Це фактор зупинки передачі вірусу і, власне, епідемії. Неможливо заразитись від інфікованої людини, якщо ви знаходитесь на відстані понад 1,5 м.

Онлайн запис

Якщо я заразився, то як визначити, що я хворий?

Головне ― це тестування.

Зараз присутні різні типи тестів на коронавірус і треба знати, коли їх використовувати. В ідеалі, цим займається ваш сімейний лікар. Щоб визначити, чи захворіли ви ― найкращий тест ― ПЛР ― мазок з носових ходів. Сімейні лікарі також можуть використовувати тест на антиген, що є швидшим методом, ніж ПЛР, проте він не завжди точний.

Тести на антитіла M i G не варто здавати з перших днів захворювання, бо вони не виробляються організмом так швидко і тест може бути не інформативним. Ним можна перевірити, чи ви хворіли ним взагалі.

Інформація про COVID-19 у Нововолинську та регіоні

Якщо я заразився, чи обов'язково хворітиму?

Ні. Прояви нової коронавірусної хвороби дуже широкі. Захворювання може пройти у вас безсимптомно, і тільки випадково знайдені антитіла покажуть, що ви перенесли хворобу.

Хвороба може перебігати легко, з мінімальними ознаками, навіть по типу звичайної простудної інфекції, а може бути дуже важкою, аж до летальної.

Профілактика Ковід-19.

Перше і головне ― масова вакцинація населення. Ще раз ― масова вакцинація.

Зараз вакцинують групи ризику, але на залишкові дози можна записатись через Додаток Дія чи у свого сімейного лікаря.

По-друге ― не панікувати і не накручувати себе, шукаючи симптомів хвороби.

Ментальне здоров’я таке ж важливе, як і фізичне.

Носити маску на носі! у місцях скупчення людей, громадському транспорті, в лікарнях тощо.

Маска, що закриває лише рот, ні від чого вас не захистить, не обманюйте себе.

Що робити, якщо захворів?

Налагодити контакт зі своїм сімейним лікарем ― вас треба скерувати на ПЛР-тест для встановлення діагнозу, оцінити ваш стан.

Якщо ви задовільно себе почуваєте, можна лікуватись вдома під контролем лікаря.

Не вживати самостійно препарати, про які ви прочитали десь в інтернеті чи почули від знайомих “з досвідом” – антибіотики, гормони, антикоагулянти, противірусні можуть міцно нашкодити вашому здоров’ю, гірше за сам ковід-19.

Якщо ваш стан не покращується чи ви стали себе гірше почувати, обов’язково поговоріть з лікарем про огляд та додаткові аналізи. Заведіть собі пульсоксиметр для контролю сатурації ― насичення крові киснем. Не панікуйте.

Як ми в Bodro clinic відновлюємо пацієнтів після COVID-19

Що страждає в організмі після ковіду?

В першу чергу страждає нервова система, і одмін речовин. Саме через це пацієнти, які приходять до нас часто скаржаться на депресивні стани, головокружіння, тривогу. Досить часто довго не відновлюється нюх, і смак.

До реабілітації ми підходимо комплексно. Сімейний лікар, невропатолог, фізіотерапевт, це ті спеціалісти, які найчастіше стикаються з такими пацієнтами.

Як проходить процедура реабілітації після COVID-19

Для того, щоб пройти реабілітацію після covid-19 в Bodro clinic, Вам потрібно записатись до нашого сімейного лікаря чи невропатолога. Вони в свою чергу зрозуміють ваш загальний стан, і чим саме вам потрібно допомогти.

Далі ми надамо вам повний спектр рекомендацій, процедур чи іншу підтримку, яка допоможе відновитись від цієї страшної хвороби.

Запишись на прийом прямо тут

Телефонуйте нам