Реабілітація після травми м’язів хребта

Реабілітація після травми м’язів хребта у Bodro clinic.

Записатись на прийом

Реабілітація після травми м’язів хребта

Найпоширенішою причиною травм спини є неправильно виконані фізичні вправи – неправильно виконані вправи можуть бути настільки ж небезпечними, як і повна відсутність фізичних навантажень.

Саме тому, виконуючи будь-які вправи, слід приділяти особливу увагу техніці.

Як виявляється, ефект неправильно виконаних силових вправ з додатковими вагами – це травма спини в нижній частині.

Нам здається, що немає нічого важливішого в житті, ніж бачити результат своєї роботи, життя і нашої реабілітації. Адже неможливо передати словами ті відчуття, коли пацієнт не міг ходити, а ти зробив так, що він ходить. Коли людина після травми знову повертається до свого щасливого життя. І слово “дякую” від цього пацієнта додає тобі наснаги жити, і робити свою роботу добре.

Костів Іванна Валентинівна

Фізіотерапевт-реабілітолог

РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ ТРАВМИ М’ЯЗІВ ХРЕБТА

Причиною більшості пошкоджень попереку є неправильне розташування спини на великих м’язах під час тренувань, тобто сутулість, і ця ситуація надзвичайно небезпечна при підйомі важких вантажів.

Навіть при великій обережності при виконанні вправ для хребта може виявитися недостатньо. Потім слід звернутися до лікаря, який точно діагностує проблему і порекомендує відповідний метод реабілітації.

Тренуючись, не забувайте про власну безпеку.

Онлайн запис
Онлайн запис